حمید بی‌غم، سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند:

به نفع تیم ملی است که مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا در ایران برگزار نشود/ برگزاری زودهنگام لیگ برتر به نفع همه است

حمید بی‌غم، سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان اعتقاد دارد میزبانی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا، به نفع تیم ملی ایران نخواهد بود.

به نفع تیم ملی است که مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا در ایران برگزار نشود/ برگزاری زودهنگام لیگ برتر به نفع همه است
کد خبر: 386174
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۱ ۱۶:۴۵:۳۹

اعتمادآنلاین| حمید بی‌غم درباره شرایط تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در آستانه دیدار مقابل سن‌ایچ ساوه اظهار داشت: تمرینات خود را پشت سر می‌گذاریم و آماده این دو بازی هستیم. مشکل خاصی نداریم و همه بازیکنان در اختیار تیم هستند.

وی درخصوص افت محسوس تیم سن‌ایچ ساوه در نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتسال تصریح کرد: همه تیم‌هایی که به مرحله نیمه‌نهایی رسیدند، کیفیت لازم را دارند و فرقی نمی‌کرد که با کدام تیم بازی کنیم. سن‌ایچ تیمی منظم و بدون حاشیه است و معمولاً از 5 تا 6 بازیکن استفاده می‌کند. ما هم تلاش می‌کنیم با استفاده از بزرگی بازیکنان خود بتوانیم پیروز مسابقه شویم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان درباره لغو مسابقات قهرمانی آسیا و پایان بازی‌های لیگ برتر در سال 98 خاطرنشان کرد: اگر بازی‌ها به سال 99 انتقال می‌یافت، شرایط وحشتناک می‌شد. اکنون مسابقات برنامه خوبی دارد و شرایط برای چهار تیم یکسان است. جلو افتادن بازی‌ها به نفع همه است. چون نگه داشتن بازیکنان در شرایط آمادگی سخت بود و باشگاه‌ها نیز باید هزینه بیشتری را متحمل می‌شدند.


بی‌غم در این باره که آیا تعویق مسابقات قهرمانی آسیا را به نفع تیم ملی ایران می‌داند یا خیر، به تسنیم گفت: این اتفاق به نفع تیم ملی است. چون بازیکنان پس از مسابقات باشگاهی، کاملاً روی بازی‌های ملی تمرکز می‌کنند و دیگر دغدغه رقابت‌های باشگاهی را ندارند. بازی‌های تدارکاتی هم جزو واجبات است و نمی‌توان بدون دیدار دوستانه خوب وارد مسابقات شد.

وی با انتقاد از عدم توجه کافی به ملی‌پوشان فوتسال کشورمان بیان کرد: تاکنون در کدام ورزش تیمی به مقام سوم جهان رسیدیم؟ ما قدر بازیکنان خود را نمی‌دانیم و شأن و شخصیتی برای آنها قائل نیستیم. بازیکنان ما به دنبال پنج میلیون تومان پاداش نیستند، بلکه شخصیت آنها باید حفظ شود. امیدوارم این شخصیت به تیم ملی ایران برگردد.

مربی گیتی‌پسند اصفهان در پاسخ به این پرسش که آیا گرفتن میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا به شاگردان محمد ناظم‌الشریعه کمکی خواهد کرد یا خیر، اظهار داشت: کسب میزبانی رقابت‌ها برای مربیان ما خوب است تا ما بازی‌ها را از نزدیک ببینیم و نکات فنی را یاد بگیریم، اما به نفع تیم ملی است که مسابقات در ایران برگزار نشود. چون در ایران، افراد کارشناس زیادی هستند و وقتی بازی‌ها در کشورمان برگزار شود، همه می‌گویند چرا فلان بازیکن بازی کرد یا روی نیمکت نشست! همچنین میزبانی، انتظارات را هم از تیم ملی بالا می‌برد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها