کد خبر: 386329
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۲ ۱۱:۱۱:۰۰
| |

بازدید فرمانده نیروی انتظامی پایتخت از یک شعبه رای گیری در نارمک/ حضور مردم پرشور است

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ از شعبه رای گیری مسجدالنبی نارمک بازدید کرد.

بازدید فرمانده نیروی انتظامی پایتخت از یک شعبه رای گیری در نارمک/ حضور مردم پرشور است
کد خبر: 386329
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۲ ۱۱:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ از شعبه رای گیری مسجدالنبی نارمک بازدید کرد.

رحیمی روز جمعه در جریان بازدید از مسجدالنبی نارمک در جمع خبرنگاران افزود:‌ از صبح در حال رصد حوزه ها به لحاظ امینیتی هستیم، براساس اطلاعات و گزارش هایی که دریافت کرده ایم حضور مردم بابصیرت ایران در انتخابات امسال قابل تحسین است.

وی اظهار داشت: حواس مردم همیشه هست که چه زمانی باید در صحنه های مختلف انقلاب حضور و مشارکت گسترده داشته باشند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه با وجود همه تبلیغات از سوی دشمن، انتخابات پرشوری را داریم، افزود: به طور طبیعی با توجه به دشمنی ها با نظام و ایران، انتخابات این دوره از حساسیت خاصی برخوردار است که مردم باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند.

رحیمی گفت: مجلس به دلیل وظیفه قانون گذاری، تعیین راه نقشه یک کشور، ماموریت و مسوولیت نظارتی که بر عهده دارد از جایگاه ویژه ای برخوردار است و مردم هم باید نسبت به این جایگاه مهم مجلس واقف باشند.

رئیس پلیس پایتخت افزود: با توجه به تبلیغات ضد نظامی که صورت گرفت حضور گسترده مردم به شدت می تواند تاثیرگذار باشد و مردم باید این موضوع دقت داشته باشد که تضمین آرامش و امنیت کشور را از طریق انتخابات انجام می شود.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان‌ دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان از ساعت 8 صبح امروز -جمعه - دوم اسفند در 208 حوزه انتخابیه - 6 هزار و 112 شعبه شهری، 577 شعبه روستایی و 461 شعبه سیار اخذ رای- برای تعیین 290 نماینده مجلس شورای اسلامی و تعیین7 نماینده مجلس خبرگان رهبری در 5 حوزه انتخابیه تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، فارس و قم برگزار می‌شود.


در این دوره از انتخابات 57 میلیون و 918 هزار و 159 نفر واجد شرایط رای دادن و 2 میلیون و 931 هزار و 766 نفر رای اولی هستند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها