شهریار مغانلو:

موفقیت پیکان مهم‌تر از آقای گلی من است

مهاجم تیم فوتبال پیکان می‌گوید موفقیت تیمش از کسب عنوان آقای گلی، برایش اهمیت بیشتری دارد.

موفقیت پیکان مهم‌تر از آقای گلی من است
کد خبر: 386337
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۲ ۱۱:۲۱:۳۸

اعتمادآنلاین| شهریار مغانلو درباره وضعیت تیم فوتبال پیکان در لیگ نوزدهم اظهار کرد: شرایط خوبی نداریم و درحال حاضر همه سعی و تلاش مجموعه تیم این است که از این وضعیت خارج شویم. مطمئن هستیم می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه مساله‌ای باعث شده پیکان به انتهای جدول سقوط کند، گفت: تیم ما بازیکنان باکیفیتی دارد اما شرایط این‌گونه شد که به انتهای جدول رسیدیم اما تلاش می‌کنیم بتوانیم به بالای جدول برگردیم.

مغانلو در پاسخ به این سوال که آیا مذاکرات باشگاه‌های مختلف با بازیکنان پیکان در نقل‌وانتقالات نیم فصل، تمرکز بازیکنان تیمش را برهم زده است یا خیر، گفت: اینکه بگویند به خاطر پیشنهاداتی که مطرح شده تمرکز ما برهم خورده است، درست نیست. من پیش از این هم پیشنهادهایی داشتم و این دلیل نمی‌شود که تمرکزم را از دست بدهم.

او در پاسخ به این سوال که آیا تیم فوتبال پیکان در لیگ برتر می‌ماند یا خیر، گفت: ما قطعا در لیگ برتر می‌مانیم. ما اصلا به موضوع سقوط فکر نمی‌کنیم و همه تمرکزمان این است که از این شرایط خارج بشویم.

مهاجم تیم فوتبال پیکان درباره عملکرد خودش و اینکه آیا به کسب عنوان آقای گلی فکر می‌کند یا خیر، هم گفت: هنوز به آن چیزی که از خودم می‌خواهم نرسیده‌ام. باید تلاش کنم که باز هم بهتر بشوم اما درباره آقای گلی باید بگویم دوست دارم بیشتر تیمم نتیجه بگیرد تا اینکه من آقای گل شوم و تیم نتیجه نگیرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها