کد خبر: 386361
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۲ ۱۲:۱۲:۰۰
| |

جانشین پلیس پیشگیری ناجا

811 ایستگاه بازرسی ثابت برای انتخابات مجلس راه اندازی شد

جانشین پلیس پیشگیری ناجا گفت: پلیس به منظور انتظام بخشی بیشتر در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای خبرگان رهبری علاوه بر حضور فعال کارکنان انتظامی در شعب اخذ رای، 98 ایستگاه بازرسی موقت راه اندازی و 811 ایستگاه بازرسی ثابت راه اندازی کرد.

811 ایستگاه بازرسی ثابت برای انتخابات مجلس راه اندازی شد
کد خبر: 386361
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۲ ۱۲:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار حمید عطائی بر لزوم حضور پرشور همه در عرصه انتخابات تاکید کرد و گفت: نیروی انتظامی به ویژه پلیس پیشگیری با تمام توان حداکثری خود امنیت برگزاری انتخابات را تامین خواهد کرد براین اساس کارکنان پلیس در کنار انجام وظیفه در ساعات اولیه رای‌گیری، آراء خود را در صندوق خواهند انداخت تا این وظیفه شرعی و ملی را نیز به بهترین شکل به انجام رسانده باشند.

وی گفت: انتخابات همیشه برای کشور ما دستاوردهای قابل توجهی داشته است لذا ضرورت دارد با مشارکت همگانی در انتخابات زمینه توسعه این دستاوردها را فراهم و از آن صیانت کنیم.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: در این راستا پلیس پیشگیری ناجا با تشکیل قرارگاه انتخاباتی ابوذر، تدوین و ابلاغ طرح های راهبردی، صدور دستورات هوشیاری و نظارت مستمر بر نحوه انجام امور انتظامی مربوط به انتخابات، گام های موثری در برگزاری سالم و بدون حادثه انتخابات و تامین امنیت صندوق های اخذ رای برداشته است.

سردار عطائی گفت: مجموع رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در سیاست‌های کلی انتخابات همچون چراغی درخشان، راهنمای انجام وظیفه برای نیروی انتظامی در موسم انتخابات است.

وی انتخابات را فرصتی برای نمایش اقتدار نظام و مشارکت مردم در مدیریت کشور برشمرد و گفت: انتخابات صحنه تبلور عشق مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جلوه ای از ارادت ملت ایران به آرمان های امام خمینی (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی است که با لبیک به فرمان ولی فقیه زمان به حماسه ای بزرگ تبدیل خواهد شد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان‌ دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان از ساعت 8 صبح امروز -جمعه - دوم اسفند در 208 حوزه انتخابیه - 6 هزار و 112 شعبه شهری، 577 شعبه روستایی و 461 شعبه سیار اخذ رای- برای تعیین 290 نماینده مجلس شورای اسلامی و تعیین7 نماینده مجلس خبرگان رهبری در 5 حوزه انتخابیه تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، فارس و قم برگزار می‌شود.


در این دوره از انتخابات 57 میلیون و 918 هزار و 159 نفر واجد شرایط رای دادن و 2 میلیون و 931 هزار و 766 نفر رای اولی هستند.

منبع: ایرنا




اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها