کد خبر: 386375
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۲ ۱۲:۵۳:۱۴
| |

تا پایان سه‌ماهه سوم سال جاری صورت گرفت

واگذاری بیش از 24 میلیون خط دائمی

آمار منتشرشده درباره‌ وضعیت توسعه تلفن همراه در سه ماهه‌ سوم سال 1398، حاکی از واگذاری بیش از 24 میلیون خط دائمی و بیش از 157 میلیون خط اعتباری است که مجموع خطوط واگذارشده دائمی و اعتباری را به 186 میلیون و 421 هزار عدد می‌رساند.

واگذاری بیش از 24 میلیون خط دائمی
کد خبر: 386375
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۲ ۱۲:۵۳:۱۴

اعتمادآنلاین| ویژگی‌هایی از جمله تعداد خطوط واگذارشده، ضریب نفوذ، تعداد کشورهای دارای ارتباط رومینگ، میزان پوشش جاده‌ای، درصد پوشش جمعیتی، شهر و روستاهای تحت پوشش و درصد مکالمات موفق در هر یک از اپراتورها متفاوت است که می‌تواند آن‌ها را از هم متمایز کند.

از زمان عرضه اولین سیم‌کارت تلفن همراه در سال 1373، شاخص‌های سیم‌کارت‌ها تغییرات بسیاری داشته است. این شاخص‌ها که توسط رگولاتوری منتشر شده است نشان می‌دهد در حال حاضر تعداد خطوط فعال تلفن همراه تا پایان سه ماهه دوم سال جاری، به بیش از 118 میلیون رسیده که ضریب نفوذ را به 142.11 درصد می‌رساند.

مطابق آمار جدید منتشره توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره‌ وضعیت توسعه تلفن همراه در سه ماهه‌ سوم سال 1398، خطوط واگذارشده دائمی بیش از 24 میلیون و 223 هزار و خطوط واگذارشده اعتباری بیش از 157 میلیون و 574 هزار عدد است که مجموع خطوط واگذارشده دائمی و اعتباری را به 186 میلیون و 421 هزار عدد می‌رساند.

همچنین تعداد خطوط فعال بیش از 118 میلیون و 61 هزار عدد است که ضریب نفوذ را به 142.11 درصد می‌رساند. از طرفی هر یک از اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل، تعداد خطوط واگذارشده دائمی و اعتباری متفاوتی دارند و خطوط فعال آن‌ها نیز عدد متفاوتی را شامل می‌شود.

همچنین شاخص‌های دیگری از جمله تعداد کشورهای دارای ارتباط رومینگ، میزان پوشش جاده‌ای، درصد پوشش جمعیتی، شهر و روستاهای تحت پوشش، درصد مکالمات موفق و غیرموفق نیز وجود دارد که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی این شاخص‌ها را برای هر یک از اپراتورها بررسی کرده که این آمار در جدول‌های زیر آمده است.

خلاصه عملکرد همراه اول

خلاصه عملکرد ایرانسل

خلاصه عملکرد رایتل

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها