کد خبر: 386389
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۲ ۱۳:۱۱:۳۹
| |

رضا اردکانیان، وزیر نیرو:

تعلق خاطر صاحب اصلی به انقلاب اسلامی تمام شدنی نیست

رضا اردکانیان، وزیر نیرو مردم را صاحبان اصلی کشور و نظام دانست و گفت: صاحبان اصلی تعلق خاطرشان به انقلاب اسلامی تمام شدنی نیست و پای انقلاب و نظام خود ایستاده اند.

تعلق خاطر صاحب اصلی به انقلاب اسلامی تمام شدنی نیست
کد خبر: 386389
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۲ ۱۳:۱۱:۳۹

اعتمادآنلاین| ‌ رضا اردکانیان، وزیر نیرو با حضور در حوزه انتخابیه مسجد لرزاده تهران، رای خود را به صندوق انداخت و در جمع خبرنگاران افزود: حضور مردم در این انتخابات بسیار پرشور است و جز این هم از مردم انتظار نیست.


وی ادامه داد: دشمنان نظام به درستی تشخیص دادند که صاحبان اصلی نظام و کشور خود مردم هستند و به این دلیل فشار خود را بر آنان می‌آورند.


اردکانیان افزود: مردم هم بدرستی این نکته را متوجه شدند و فارغ از همه مشکلات، فشارهایی که روی آنان وجود دارد و سختی های ناشی از تحریم‌های ظالمانه، در بزنگاه‌ها مانند انتخابات، حس مالکانه خود را به دنیا نشان می‌دهند.


وی ادامه داد: اگر در تشییع پیکر سردار قاسم سلیمانی، یا سالروز پیروزی انقلاب حضور می یابند یا شرکت پرشوری در انتخابات دارند، می‌خواهند این موضوع را به رخ دنیا بکشند.


وزیر نیرو افزود: امروز دشمنان به درستی تشخیص دادند که صاحبان اصلی این کشور و نظام مردم هستند و فشار خود را بر آنان آورده اند، مردم هم بدرستی آن را تشخیص دادند و فارغ از چند و چون انتخابات، کمیت حضور فوق العاده را به رخ کشیدند که ابن موصوع بسیار مهم است.


وی با اشاره به اینکه انتخابات یک فرصت است و همه ما در قبال آن مسؤول هستیم، به کسانی که تاکنون رای خود را نداده اند، توصیه کرد که هر چه زودتر این کار مهم را انجام دهند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها