«کیارستمی و عصای گمشده» در بازار فیلم برلین عرضه می‌شود+عکس

فیلم بلند «کیارستمی و عصای گمشده» به کارگردانی محمود رضا ثانی برای اولین بار در بازار فیلم هفتادمین دوره جشنواره فیلم برلین عرضه خواهد شد.

«کیارستمی و عصای گمشده» در بازار فیلم برلین عرضه می‌شود+عکس
کد خبر: 386392
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۲ ۱۳:۱۵:۲۲

اعتمادآنلاین| همزمان با آغاز برگزاری هفتادمین دوره جشنواره فیلم برلین، فیلم بلند کیارستمی و عصای گمشده به کارگردانی محمود رضا ثانی و تهیه‌کنندگی بهروز نشان برای اولین بار در بازار فیلم این جشنواره عرضه خواهد شد و الهه نوبخت مدیر کمپانی «الی ایمیج» به عنوان پخش کننده بین‌المللی این فیلم جشنواره برلین حضور دارد.


کیارستمی و عصای گمشده، آخرین ساخته محمود رضا ثانی پیش از این در جشنواره های «سالتو»، «اوراسیا در روسیه»، «کوهستان سبز» و «تندیس طلایی» در آمریکا روی پرده رفته و موفق به کسب جایزه بهترین فیلم از این جشنواره‌ها و تندیس طلایی شد.


جشنواره فیلم برلین یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین جشنواره فیلم جهان در کنار جشنواره‌هایی همچون کن و ونیز است که هرساله در اسفند ماه به مدت دو هفته درکشور آلمان برپا می شود. هفتادمین دوره این جشنواره از تاریخ 20 فوریه تا 1 مارس مصادف با یک تا یازده اسفندماه برگزار می‌شود و هرساله حدود 400 فیلم در انواع و ژانرهای مختلف از کشورهای سراسر جهان حضور دارند.


فیلم کیارستمی و عصای گمشده به مدت‌زمان 90 دقیقه، روایتی از نوع نگاه کیارستمی به زندگی و سینما است که محمود رضا ثانی در مدت 4 سال و زمانی که کیارستمی کارگاه‌های آموزشی سینمایی در اسپانیا و کلمبیا برگزار می‌کرد، تلاش کرده بینش یک مؤلف، دیدگاه و جهان‌بینی وی را به تصویر بکشد.

عباس کیارستمی

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها