کد خبر: 386406
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۲ ۱۳:۳۲:۴۳
| |

عباس جعفری دولت آبادی، دادستان پیشین تهران:

مشارکت مردم در انتخابات، بزرگترین پادزهر برای توطئه‌های آمریکاست

عباس جعفری دولت آبادی، دادستان پیشین تهران با بیان اینکه مردم باید بدانند که امروز آمریکا دشمن اصلی انقلاب ایران است، گفت: مشارکت مردم بزرگترین پادزهر برای توطئه های آمریکا است و هرچقدر حضور پررنگ تر باشد، توطئه ها خنثی‌تر می‌شود.

مشارکت مردم در انتخابات، بزرگترین پادزهر برای توطئه‌های آمریکاست
کد خبر: 386406
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۲ ۱۳:۳۲:۴۳

اعتمادآنلاین| ‌ عباس جعفری دولت آبادی، دادستان پیشین تهران با حضور در مسجد لرزاده درباره میزان مشارکت مردم در انتخابات گفت: امیدوارم مردم در این انتخابات حضور پررنگی داشته باشند و اگر همه حوزه های اخذ رای، مانند این مسجد باشد حضور مردم موجب امیدواری است و مردمی که پیام دعوت حضور در انتخابات را می‌شنوند، به تبلیغات دشمنان توجه نکنند.

وی افزود: دشمنان درصدد این هستند که مردم را مایوس کنند. آنها برخی اخبار دروغ منتشر می‌کنند اما مردم باید بدانند که امروز آمریکا دشمن اصلی انقلاب ایران است و مشارکت مردم بزرگترین پادزهر برای توطئه های آمریکاست و هرچقدر حضور پررنگ تر باشد، توطئه ها خنثی می شود.

جعفری دولت آبادی درباره تاثیر حضور مردم بر سیاست خارجی گفت: ما یک نظام دووجهی به نام مردم سالاری دینی داریم؛ در بخش جمهوریت آرای مردم در انتخاب رییس جمهور، نمایندگان مجلس و حتی خبرگان تاثیرگذار است بنابراین مشارکت بخشی از نظام سیاسی ما می باشد و هرچه مشارکت پایین تر باشد، کسانی که به مجلس، خبرگان و شوراها می‌روند نقش ضعیف تری ایفا خواهند کرد.

وی ادامه داد: مشارکت مردم در بعد خارجی بیشتر خنثی کننده است، دشمن با فشارهای اقتصادی قصد دارد مردم را از بخش جمهوریت و مشارکت در انتخابات جدا کند، بنابراین تاثیر خارجی شرکت در انتخابات خنثی کننده توطئه ها و تاثیر داخلی، تحکیم کننده ارکان نظام است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها