اسماعیل موسوی، دبیر ستاد انتخابات کشور:

رای‌دهندگان آثار تبلیغاتی نامزدها را به شعب اخذ رای نبرند

اسماعیل موسوی، دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: رای دهندگان در زمان حضور در شعب اخذ رای تحت هیچ شرایطی آثار تبلیغاتی نامزدهای گروه‌های سیاسی را همراه نداشته باشند.

رای‌دهندگان آثار تبلیغاتی نامزدها را به شعب اخذ رای نبرند
کد خبر: 386407
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۲ ۱۳:۳۶:۳۲

اعتمادآنلاین| ‌ اسماعیل موسوی، دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور روز جمعه در ستاد انتخابات کشور گفت: رای‌دهندگان علاوه بر نوشتن نام و نام خانوادگی نامزدها، سعی کنند کد آن نامزد را هم قید کنند که در شمارش آرا به راحتی صورت بگیرد تا دقت مجریان انتخابات در تجمیع آرا بیشتر شود.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور در خصوص در دست داشتن تبلیغات نامزدها و شعارهای ائتلافی احزاب یا فهرست انتخاباتی نامزدها و برخی گروه‌های سیاسی توسط رای دهندگان در شعب اخذ رای، اظهار داشت: از ساعت 8 صبح روز گذشته پنجشنبه تبلیغات نامزدها تمام شد و از آن لحظه هیچ اثر تبلیغاتی قابل انتشار نیست و قطعا تخلف محسوب می‌شود.

موسوی اضافه کرد: توصیه می‌کنیم به‌خصوص در کلانشهرهایی مانند تهران که تعداد بیشتری نماینده را در برگ رای نامزدها باید بنویسند، اسامی نامزدها را از قبل یادداشت کنند و با خود به همراه بیاورند و توصیه می‌کنیم تحت هیچ شرایطی آثار تبلیغاتی نامزدهای گروه‌های سیاسی را همراه نداشته باشند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها