کد خبر: 386487
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۲ ۱۵:۵۹:۰۲
| |

سخنگوی نیروی انتظامی

بیش از 40 هزار نیرو مسئول تامین امنیت شعب اخذ رای هستند

سخنگوی نیروی انتظامی در تشریح تمهیدات نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات گفت: بیش از 40 هزار نیرو نیز مسئول تامین امنیت محیط‌های پیرامونی شعب اخذ رای اعم از محله‌ها، معابر، محورهای شهری و برون شهری هستند.

بیش از 40 هزار نیرو مسئول تامین امنیت شعب اخذ رای هستند
کد خبر: 386487
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۲ ۱۵:۵۹:۰۲

اعتمادآنلاین| سردار احمد نوریان با تاکید شکست توطئه دشمنان برای تحریم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و حضور مشتاقانه مردم در ساعات اولیه پای صندوق رای، گفت: امیدواریم این روند تا پایان انتخابات و بدرقه صندوق‌های اخذ رای به محل‌های تعیین شده وزارت کشور و شمارش آرا، تداوم یابد.

سخنگوی نیروی انتظامی با بیان اینکه تاکنون هیچ‌گونه مشکل امنیتی گزارش نشده است، در تشریح تمهیدات نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات، به آماده باش نیروهای پلیس اشاره کرد و افزود: بیش از 280 هزار نفر از نیروهای پلیس در سراسر کشور در آماده‌باش هستند که از این تعداد؛ بیش از 180 هزار نفر از شب گذشته و ساعاتی از آغاز انتخابات، برای تامین امنیت شعب اخذ رای و سر صندوق‌های رای‌گیری حضور و فعالیت دارند.

نوریان یادآور شد: بیش از 40 هزار نیرو نیز مسئول تامین امنیت محیط‌های پیرامونی شعب اخذ رای اعم از محله‌ها، معابر، محورهای شهری و برون‌شهری هستند.

وی همه شرایط و ظرفیت‌ها را برای برگزاری انتخاباتی امن، سالم، با شکوه و بیادماندنی مهیا دانست و اضافه کرد: امیدوارم که مردم عزیز، حضور و شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند و این تکلیف شرعی و قانونی را هر چه سریعتر به انجام برسانند.

نوریان در بخش دیگری از سخنان به حضور حداکثری کارکنان ناجا و خانواده‌های محترم آنها پای صندوق رأی اشاره و تصریح کرد: بحمدالله سبزپوشان ناجا علاوه بر ایفای نقش فعالانه در تامین امنیت انتخابات، از ساعات اولیه آغاز رای گیری، علاقمندانه پای صندوق‌های رأی حاضر شده و هم چون سایر هموطنان، با مشارکت حداکثری در این جشن ملی سهیم شده‌اند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان‌ دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان از ساعت 8 صبح امروز -جمعه - دوم اسفند در 208 حوزه انتخابیه - 6 هزار و 112 شعبه شهری، 577 شعبه روستایی و 461 شعبه سیار اخذ رای- برای تعیین 290 نماینده مجلس شورای اسلامی و تعیین7 نماینده مجلس خبرگان رهبری در 5 حوزه انتخابیه تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، فارس و قم برگزار می‌شود.

در این دوره از انتخابات 57 میلیون و 918 هزار و 159 نفر واجد شرایط رای دادن و 2 میلیون و 931 هزار و 766 نفر رای اولی هستند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها