حسین توکلی کجانی، معاون استاندار تهران:

تاکنون مشکل خاصی در روند اجرایی انتخابات نبوده است

معاون استاندار تهران گفت: تاکنون مشکل خاصی در روند اجرایی انتخابات نبوده است و همه مردم در آرامش کامل پای صندوق رأی حضور پیدا کردند و رأی خودشان را در صندوق انداختند.

تاکنون مشکل خاصی در روند اجرایی انتخابات نبوده است
کد خبر: 386526
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۲ ۱۸:۱۹:۲۰

اعتمادآنلاین| حسین توکلی کجانی، معاون استاندار تهران عصر جمعه در حاشیه برگزاری انتخابات در شهرستان ری در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروز با برگزاری انتخابات حماسه‌ی دیگر در ایران اسلامی رقم خورد و انتخابات مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای خبرگان رهبری در حال برگزاری است.

توکلی کجانی با بیان اینکه از 8 صبح فرایند اخذ آرا در 460 شعبه در مرکز شهرری و 4 بخش تابعه در حال انجام است گفت: تاکنون مشکل خاصی در روند اجرایی انتخابات نبوده است و همه مردم در آرامش کامل پای صندوق رأی حضور پیدا کردند و رأی خودشان را در صندوق رأی انداختند.

وی با اشاره به اینکه استاندار تهران هم امروز قبله تهران را انتخاب کردند و در شهرری در جوار حضرت عبدالعظیم حسنی رأی دادند افزود: استاندار بازدیدی از مجموعه‌ی ستاد امور اجرایی شهرستان ری داشتند و در ادامه از یکی از مدارس شهرری هم بازدید کردند و موارد و نکاتی که نیاز بود را طی حضور در شهرستان اعلام نمودند تا ما بتوانیم در روند اخذ رأی موفق تر باشیم.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان ری گفت: مردم شهرستان ری همواره در مشارکت اجتماعی حضور پرشور داشته و در سرکشی که از شعبات به عمل آمد و گزارش‌هایی که از بخش‌ها رسیده شاهد مشارکت بالای مردم ری هستیم و تمامی عوامل اجرایی، بازرسی، نظارت و انتظامی در تلاش هستند تا شاهد انتخاباتی سلامت، پرشور و با شکوه در دوم اسفندماه رقم بخورد.

فرماندار ویژه ری بیان کرد: این انتخابات در حوزه بین المللی و جهانی تأثیر به سزایی خواهد داشت لذا امروز از حضور پرشور مردم در انتخابات برای خدمات رسانی به این مردم غیور و ولایتمداری انرژی مضاعف برای خدمتگزاری دریافت کردیم.

معاون استاندار تهران عنوان کرد: نیروی انتظامی برای همه شعب در نظر گرفته شده و در واقع محافظت صندوق‌ها در شهرستان ری توسط نیروی انتظامی انجام می‌شود.

منبع:ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها