محمدعلی اسفنانی، مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران خبر داد:

حضور گشت‌های تعزیرات در مراکز تولید و عرضه ماسک و دستکش یکبار مصرف

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران از برنامه‌ریزی گشت‌های این سازمان برای حضور در مراکز عرضه و تولید ماسک و موارد مورد نیاز مردم در پی شیوع بیماری کرونا خبر داد.

حضور گشت‌های تعزیرات در مراکز تولید و عرضه ماسک و دستکش یکبار مصرف
کد خبر: 386614
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۳ ۱۰:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدعلی اسفنانی، مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران، در رابطه با نظارت‌های سازمان تعزیرات حکومتی بر گرانفروشی ماسک و دستکش یکبار مصرف در پی شیوع ویروس کرونا و اینکه آیا پرونده‌ای در این رابطه در تهران تشکیل شده است یا خیر، گفت: هنوز پرونده‌ای در این رابطه تشکیل نشده است و امروز پیگیری می‌کنیم که چنانچه تخلفی در این زمینه مشاهده شد با آن برخورد کنیم.

وی افزود: از صبح امروز هم برنامه ریزی می‌کنیم که گشت‌هایمان در مراکز عرضه و توزیع و حتی تولید ماسک و مواردی که مورد نیاز مردم است حضور پیدا کنند و امیدواریم که ان‌شاءالله بتوانیم به نتیجه مثبتی برسیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران گفت: مردم از طریق سامانه 135 تخلفات را به ما گزارش دهند چون ما به طور قطع یقین ورود می‌کنیم.

بر اساس این گزارش، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی روز گذشته (دوم اسفندماه) از آمادگی این سازمان برای رسیدگی به گرانفروشی ماسک و دستکش یکبار مصرف در پی شیوع ویروس کرونا خبر داد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها