کد خبر: 386624
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۳ ۱۰:۱۸:۰۰
| |

علی عالی، مدیر روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک، خبر داد:

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران آغاز شد

علی عالی، مدیر روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک از آغاز ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران از امروز (سوم اسفند ماه) در سامانه «تهران من» خبر داد.

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران آغاز شد
کد خبر: 386624
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۳ ۱۰:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| علی عالی، مدیر روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک، با بیان اینکه از ساعت10.30 دقیقه امروز سوم اسفند ماه سایت تهران من به منظور ثبت نام از خبرنگاران برای دریافت طرح ترافیک سال 99 باز شده است گفت: امسال نیز ضوابط سال گذشته در مورد خبرنگاران برقرار است.

مدیر روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک با اشاره به اینکه بارگذاری مدارک خبرنگاران در سامانه ی تهران من الزامی است تصریح کرد: عمده خبرنگاران، سال گذشته در این سامانه ثبت نام کردند اما با این حال می‌بایست مدارک خود اعم از معرفی نامه و گواهی اشتغال به کار، بیمه خبرنگاری و یا 10 اثر خود را در قسمت «خدمات طرح ترافیک» که زیرمجموعه آن «خدمات خاص خبرنگاران و عکاسان» است، بارگذاری کنند.

براساس گزارش روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران؛ عالی با تاکید بر اینکه امسال خبرنگاران متقاضی دریافت کارت بلیط مترو نیز همزمان باید در این سامانه ثبت نام کنند یادآور شد: همکاران خبرنگار تنها تا پایان اسفند ماه مهلت دارند نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک خود در سامانه ی تهران من اقدام کنند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها