کد خبر: 386660
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۳ ۱۱:۴۰:۳۰
| |

رقابت «ندای وحش» و «سونیک» در گیشه جهانی

فیلم سینمایی شگفتی ساز «ندای وحش» رقابت نزدیکی را با «سونیک خارپشت» برای رسیدن به صدر گیشه این هفته خواهد داشت.

رقابت «ندای وحش» و «سونیک» در گیشه جهانی
کد خبر: 386660
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۳ ۱۱:۴۰:۳۰

اعتمادآنلاین| فیلم‌های سینمایی «ندای وحش» و «سونیک خارپشت» برای رسیدن به رتبه نخست گیشه این هفته آمریکای شمالی رقابت تنگاتنگی خواهند داشت و طبق آمار هر دو فیلم، در حدود 27 میلیون دلار خواهند فروخت.

فیلم سینمایی «ندای وحش» محصول جدید دیزنی- قرن بیستم با نقش‌آفرینی هریسون فورد، بیشتر از فروشی که پیش از آغاز اکران برای آن در نظر گرفته شده بود (10 الی 18 میلیون دلار) موفق ظاهر شد. در این هفته فیلم «براهامز: پسر 2» هم که دنباله‌ای بر فیلمی به همین نام در سال 2016 است، 6 میلیون دلار خواهد فروخت.

فروش فیلم سینمایی «سونیک» بعد از موفقیتی که در هفته نخست تجربه کرد، در حال حاضر کاهش 68 درصدی را نشان می‌دهد. این فیلم که ترکیبی از لایو اکشن و جلوه‌های کامپیوتری است و داستان سریع‌ترین خارپشت دنیا را روایت می‌کند، تا پایان این هفته فروش 106 میلیون دلاری را رقم خواهد زد.

«ندای وحش» فیلمی با رده سنی PG و در ژانر ماجراجویی در مورد سگی به نام باک است. این فیلم از یک رمان به قلم جک لندن که در سال 1903 نوشته شد، اقتباس شده است. این فیلم داستان سگی است که از کالیفرنیا دزدیده و به کانادا فرستاده می‌شود تا از او برای باربری استفاده کنند.

این فیلم سینمایی که توسط مایکل گری (نویسنده فیلم‌های لوگان و بلید رانر 2049) و به کارگردانی کریس سندرز ساخته شده است، امتیاز مناسبی از منتقدان دریافت کرده و بودجه‌ای در حدود 125 میلیون دلار داشته است.

احتمالاً فیلم سنیمایی «پرندگان شکاری» نیز با 6 الی هفت میلیون دلاری که می‌فروشد، به جایگاه سوم جدول فروش هفته خواهد رسید و بالاتر از فیلم «پسر دوم» قرار خواهد گرفت. فیلم سینمایی «پسران بد 3» هم ششمین هفته اکران را پشت سر می‌گذارد که گفته می‌شود با 4 الی 5 میلیون دلار به رتبه پنجم می‌رسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها