کد خبر: 386767
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۳ ۱۵:۴۵:۰۰
| |

199 میلیون دستگاه موبایل 5G بارگیری می‌شود

در تحقیقی جدید پیش‌بینی می‌شود در 2020 میلادی 199 میلیون دستگاه موبایل 5G در سراسر جهان بارگیری شود. این تعداد 15 درصد کل موبایل‌های بارگیری شده در جهان به حساب می‌آید.

199 میلیون دستگاه موبایل 5G بارگیری می‌شود
کد خبر: 386767
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۳ ۱۵:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| موسسه آمریکایی «استراتژی آنالایتیکز» در گزارش خود پیش‌بینی می‌کند فروش موبایل‌های 5G در 2020 میلادی بیشتر می‌شود.علاوه‌برآن پیش‌بینی می‌شود تعداد موبایل‌های 5G بارگیری شده در 2020 میلادی به 199 میلیون دستگاه برسد. این تعداد نشان‌دهنده 15 درصد کل محموله‌های موبایل است و جهشی بزرگ نسبت به یک درصد محموله‌های بارگیری‌شده موبایل 5G در 2019 میلادی است.

همچنین این گزارش تخمین می‌زند 90 درصد موبایل‌های 5G در چین، ایالات متحده آمریکا، کره جنوبی، ژاپن و آلمان فروخته شوند. این امر به طور واضح به عرضه سرویس‌های 5G در این کشورها مرتبط است.

از سوی دیگر موسسه «استراتژی آنالایتیکز» معتقد است شیوع ویروس کرونا در بخش‌های مختلف چین روی بارگیری محموله‌های موبایل 5G تاثیرگذار است. به این ترتیب تخمین زده می‌شود بخش اعظم محموله‌های موبایل در نیمه دوم 2020 بارگیری شود. در نیمه اول سال جاری رشد بارگیری محموله‌های موبایل کمتر از میزان پیش بینی‌ها خواهد بود.

علاوه بر آن در این گزارش اشاره شده هند و اندونزی 2 بازار بزرگ هستند که نرخ گسترش 5G در آنها کمتر از میزان پیش‌بینی‌ها است و پیش‌بینی نمی‌شود درسال جاری شبکه اینترنت نسل پنجم در این شرکت‌ها راه‌اندازی شود.

این درحالی است که «استراتژی آنالایتیکز» چندی قبل پیش‌بینی کرده بود فروش موبایل‌های 5G تا 2025 میلادی در سراسر جهان از یک میلیارد دستگاه می‌گذرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها