کد خبر: 386840
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۴ ۰۸:۵۴:۵۷
| |

گودرز کریمی‌فر، مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

آغاز رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از 9 اسفند

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش جزئیات اسکان نوروزی فرهنگیان را اعلام و از آغاز رزرو اینترنتی از جمعه این هفته، نهم اسفندماه خبر داد.

آغاز رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از 9 اسفند
کد خبر: 386840
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۴ ۰۸:۵۴:۵۷

اعتمادآنلاین| گودرز کریمی‌فر، مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، گفت: سامانه رزرو اینترنتی برای تمام فرهنگیان شاغل و بازنشسته به آدرس eskan.medu.ir از 9 اسفندماه فعال می‌شود و ثبت نام تا 23 اسفند ادامه دارد.

وی افزود: بعد از تاریخ مذکور، هرگونه پذیرش مسافرین، فقط به‌صورت حضوری میسر است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آمادگی اسکان 12 میلیون نفر- روز را در ایام تعطیلات نوروز با تجهیز 398 مرکز رفاهی یا خانه معلم با ظرفیت 16 هزار و 800 تختخواب، 50 پردیس دانشگاهی با دارا بودن 2000 خوابگاه، 300 اردوگاه مجهز در قالب 3000 سوییت و 11 هزار مدرسه در قالب 105هزار کلاس درس داریم عنوان کرد: مسافرین به همراه اعضای خانواده در تمام ستادهای اسکان در ایام تعطیلات نوروزی، تحت پوشش بیمه حوادث قرار خواهند گرفت.

کریمی‌فر اضافه کرد: طرح اسکان نوروزی فرهنگیان با شعار «کیفیت مطلوب، امنیت پایدار و مسافرت ارزان» و با حضور 24 هزار عوامل اجرایی در 705 پایگاه پذیرش در سراسر کشور اجرا می‌شود و به‌صورت شبانه‌روزی تا پایان تعطیلات نوروزی، به مسافران، خدمات رفاهی ارائه خواهد کرد.

وی تعرفه اسکان نوروزی را نیز اعلام کرد و گفت: تعرفه اتاق ویژه هر شب 40 هزار تومان برای یک خانواده 5 نفره محاسبه می‌شود. تعرفه یک باب اتاق گروه "الف" در یک شب 35 هزار تومان برای پنج نفر اعضای یک خانواده و نیز تعرفه کلاس گروه "ب" به ازای هر شب 26 هزار تومان محاسبه می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها