کد خبر: 386932
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۴ ۱۰:۳۰:۰۶
| |

دردسر کرونا برای تیم‌های ملی کشتی ایران

در شرایطی که شیوع و ابتلا به کرونا این روزها در کشورمان خبرساز شده است، به نظر می‌رسد تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای از دست ندادن فرصت حضور در گزینشی اول، به زودی راهی کشور دیگری خواهند شد.

دردسر کرونا برای تیم‌های ملی کشتی ایران
کد خبر: 386932
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۴ ۱۰:۳۰:۰۶

اعتمادآنلاین| ‌ بعد از منتفی شدن برگزاری مسابقات گزینشی اول المپیک (مخصوص آسیایی‌ها) در چین، به دلیل شیوع کروناویروس، اتحادیه جهانی بیشکک قرقیزستان را به عنوان جایگزین چین در نظر گرفت.

مسابقات قرار است طی روزهای 8 تا 10 فروردین ماه در این کشور برگزار شود. این در حالی است که تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان هر کدام در سه وزن به دنبال کسب سهمیه باقی مانده المپیک در این رقابت‌ها هستند.

با توجه به اینکه در ایران نیز در روزهای گذشته چندین مورد رسمی ابتلا به کرونا و مرگ گزارش شده است، برای تیم‌های ورزشی کشورمان نیز محدودیت‌هایی در خصوص حضور در مسابقات مختلف در نظر گرفته خواهد شد.

در همین راستا همانطور که اعلام شده تیم چین بعد از قرنطینه دو هفته‌ای در قرقیزستان، اجازه حضور در مسابقات گزینشی اول را دریافت خواهد کرد، به نظر می‌رسد با توجه به احتمال اتخاذ تصمیم ممنوعیت ورود ایرانی‌ها به دیگر کشورهای خارجی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، تیم‌های ملی آزاد و فرنگی کشورمان بعد از معاینه دقیق و دریافت کارت سلامت، به زودی راهی کشور دیگری خواهند شد تا علاوه بر پیگیری تمرینات شان، مشکلی برای حضور آنها در مسابقات گزینشی ایجاد نشود.

به نظر می‌رسد یکی از کشورهای همسایه مانند ترکیه یا آذربایجان، در این زمینه همکاری لازم را با کشتی ایران خواهد داشت.

به همین دلیل کادرفنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی باید خیلی سریع اسامی نفرات مد نظر خود برای شرکت در مسابقات گزینشی اول را به فدراسیون کشتی اعلام کنند تا زمینه سفر و اردوی آنها به کشور دیگری مهیا شود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها