پیشنهاد عضو شورا برای تعطیلی مجموعه‌های ورزشی شهرداری و توزیع ماسک‌ در شهروند

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: فروشگاه شهروند برای توزیع ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده‌ای که وزارت بهداشت تامین می‌کند، آمادگی دارد.

پیشنهاد عضو شورا برای تعطیلی مجموعه‌های ورزشی شهرداری و توزیع ماسک‌ در شهروند
کد خبر: 386948
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۴ ۱۰:۳۸:۲۹

اعتمادآنلاین| ‌ حجت نظری صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان این‌که شاید بهتر بود در این ایام جلسات شورای شهر را به شکل دیگری پیش می بردیم، گفت: اما به هر دلیلی حالا تصمیم گرفته شده که جلسات علنی باشد و بابت حضور خبرنگاران و کارشناسان تشکر می‌کنم. هر چند که متوجه شدم برخی از خبرنگاران توسط رسانه‌هایشان مجبور شدند که در این جلسه حضور داشته باشند و ای کاش این اتفاق نمی‌افتاد.

وی با بیان این‌که حناچی پیشنهادات خوبی در زمینه‌ی مقابله با شیوع کرونا داشت، اظهار کرد: شهرداری تهران می‌تواند بسیاری از خدمات خود را به صورت دورکاری ارائه دهد و می‌توانیم به این پیشنهاد جدی‌تر فکر کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان این‌که متاسفانه مردم کرونا را خیلی جدی نگرفتند؛ چرا که در مورد جزییات و تبعات آن اطلاع دقیقی ندارند، ادامه داد: با این حال ما نیز نباید اهمال‌کاری کنیم و بهتر است وزارت بهداشت در آگاهی‌رسانی جدی‌تر فعالیت کند.

نظری با اشاره به اقدام وزارت بهداشت در تعطیلی سینماها و وزارت ورزش در تعطیلی مسابقات لیگ، اظهار کرد: تقاضا دارم شهرداری تهران نیز تمامی مجموعه‌های ورزشی خود علی‌الخصوص استخرها را تعطیل کند و همچنین وزارت بهداشت روز گذشته اعلام کرده که قصد دارد ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده را به صورت رایگان میان مردم توزیع کند که پیشنهاد می‌شود فروشگاه شهروند آماده باشد تا در صورت موافقت وزارت بهداشت به عنوان یک واسطه، ماسک و مواد ضدعفونی کننده‌ای که وزارت بهداشت تامین‌ می‌کند را در اختیار مردم قرار دهد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها