مسوول برگزاری مسابقات لیگ برتر:

سپاهان اعتراضی رسمی به بازی بدون تماشاگر نداشته است

مسوول برگزاری مسابقات لیگ برتر می‌گوید اگر ویروس کرونا در زمان داربی تهران شیوع یافته بود، ممکن بود این بازی را هم بدون تماشاگر برگزار کنیم.  

سپاهان اعتراضی رسمی به بازی بدون تماشاگر نداشته است
کد خبر: 386979
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۴ ۱۱:۱۶:۲۴

اعتمادآنلاین| ‌ پس از شیوع ویروس کرونا در ایران و برگزاری جلسه‌ای در شورای تامین استان تهران، وزارت بهداشت با برگزاری بازی‌ها بدون حضور تماشاگر موافقت کرد که سازمان لیگ روز گذشته این موضوع را فقط درباره بازی استقلال و ذوب آهن اعلام کرد ولی درباره بازی سپاهان و پرسپولیس در اصفهان و شهرخودرو و نفت مسجد سلیمان در مشهد چیزی را ابلاغ نکرد.

با افزایش زمزمه برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگران، دو تیم سپاهان و شهرخودرو نسبت به این موضوع اعتراض کردند و خواستار لغو بازی‌های خود شدند تا در شرایط مساعد و با حضور هواداران خود از مهمان‌های خود میزبانی کنند که این اعتراض با واکنش پرسپولیسی‌ها هم همراه شد مبنی بر این که اگر بازی در تهران بدون تماشاگر شده بود، سپاهانی‌ها اعتراض نمی‌کردند.

با بالا گرفتن کش مکش میان تیم‌ها، ستاد پیشگیری از گسترش ویروس کرونا هم اطلاعیه قبلی خود مبنی لغو تمام مسابقات تا 10 روز آینده را ملغی کرد و اعلام کرد که تمام مسابقات کشور هم‌چنان در لیگ‌های مختلف ادامه خواهد داشت ولی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

سهیل مهدی، مسوول برگزاری مسابقات لیگ برتر درباره اعتراض سپاهانی‌ها نسبت به محرومیت هواداران از حضور در ورزشگاه به علت شیوع کرونا و نقش سازمان لیگ در این برنامه‌ریزی گفت: فدراسیون پزشکی - ورزشی درباره لغو بازی‌ها تصمیم گیری کرد و بعد از چند ساعت هم لغو مسابقات را به برگزاری آن بدون حضور تماشاگران اصلاح کرد.

او ادامه داد: وزارت بهداشت نیز به این نتیجه رسید که تماشاگران در مسابقات حضور نداشته باشند و ما هم بر اساس وظیفه ذاتی خودمان این دستور را اجرا خواهیم کرد چرا که موضوع ملی جریان دارد. نمی‌دانم چه کسانی از لغو مسابقات سود می‌برند اما ما سعی می کنیم تا جای ممکن شرایط و ضوابط را در نظر بگیریم و اقدامات لازم را انجام دهیم.

مسوول برگزاری مسابقات لیگ برتر درباره مصاحبه و بیانیه اعتراضی مسوولان سپاهان نسبت به برگزاری بازی بدون حضور تماشاگر گفت: شاید مصاحبه‌هایی صورت گرفته باشد اما ما اعتراض رسمی نداشتیم و اگر موضوعی باشد در خدمت تیم‌ها هستیم.

مهدی هم‌چنین در پاسخ به این که برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگر تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟ گفت: تا اطلاع ثانوی می‌تواند شامل هر زمانی شود. فعلا که مسابقات بدون حضور تماشاگر خواهد بود.

وی تاکید کرد: خدای نکرده اگر اتفاق بدتری بیفتد کسی خوشحال نمی‌شود. این اتفاقات می‌توانست در زمان برگزاری داربی باشد و ممکن بود این بازی را هم بدون تماشاگر اعلام کنیم اما الان ویروس شیوع یافته است و ما موظف به رعایت ضوابط هستیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها