اقدامات گسترده رجا برای مقابله با ویروس کرونا در قطارها

با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و در راستای سلامتی و آرامش مسافران در سفر با قطارهای رجا، شرکت حمل و نقل ریلی رجا اقدامات گسترده‌ای را از چند روز گذشته در این زمینه آغاز کرد.

اقدامات گسترده رجا برای مقابله با ویروس کرونا در قطارها
کد خبر: 386995
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۴ ۱۱:۳۴:۲۹

اعتمادآنلاین| معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: با اعلام ورود و شیوع ویروس کرونا به کشور از سوی وزارت بهداشت، این شرکت به غیر از اقدامات بهداشتی که از قبل در قطارها انجام می‌داد، برای پیشگیری و ایجاد سفری امن برای مسافران، اقدامات جدید بهداشتی را ابلاغ و اعمال کرد.

رضا عصاری به مه پاشی و ضد عفونی کردن قطارها به ویژه نقاط تماس مسافران با وسایل و تجهیزات قطارها گفت: به کلیه شرکت‌های راهبری و مأموران مؤظف قطارها اعلام و ابلاغ شده است دوره‌های ضد عفونی کردن کوتاه و مستمر باشد.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک و دستکش توسط همه مأموران قطار به ویژه مهمانداران در طول سفر الزامی و ژل‌های ضدعفونی نیز در قطارها توزیع شده است، ضمن اینکه تأکید شده است تمامی ظروف پذیرایی دائماً ضد عفونی شوند.

معاون اجرایی رجا گفت: تلاش داریم با هماهنگی و همکاری راه‌آهن ج.ا.ا و وزارت بهداشت همچنین سایر دستگاه‌های ذی‌ربط اقداماتی را برای شناسایی بیماران مبتلا به ویروس کرونا در ایستگاه‌های اصلی راه‌آهن کشور عملیاتی کنیم.

عصاری به توزیع بروشور، نصب برچسب و تراکت‌های اطلاع رسانی و آموزشی در قطارها برای آگاهی مسافران از نحوه پیشگیری و مراقبت‌های بهداشتی در خصوص این ویروس اشاره کرد و افزود: فیلم‌های آموزشی نیز در قطارها به این منظور پخش میشود.

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا خاطرنشان کرد: به دنبال فراهم کردن امکان فروش ماسک در قطارها برای مسافران متقاضی نیز هستیم.

وی تأکید کرد: تلاش خدمتگزاران مردم در شرکت رجا و صنعت حمل و نقل ریلی کشور، فراهم آوردن سفری امن و راحت برای هموطنان گرامی است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها