زهرا نژادبهرام، عضو شورای شهر تهران در بازدید از بافت های فرسوده منطقه یک:

بازآفرینی بافت‌های فرسوده منطبق با ویژگی هر محله برنامه‌ریزی واجرا شود

عضو شورای شهر تهران گفت: نوع بافت فرسوده در مناطق شهر تهران با یکدیگر متفاوت است و باید بهسازی آنها با روش های خاص و منطبق با ویژگی هر منطقه و محله تعریف و برنامه ریزی و اجرایی شوند.

بازآفرینی بافت‌های فرسوده منطبق با ویژگی هر محله برنامه‌ریزی واجرا شود
کد خبر: 387007
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۴ ۱۱:۵۳:۴۶

اعتمادآنلاین| زهرا نژاد بهرام، عضو شورای اسلامی شهر تهران، به همراه سید حمید موسوی شهردار منطقه یک ، مدیران سازمان نوسازی شهر تهران و معاونین و مدیران منطقه و شورایاران محلات در بازدید از بافت فرسوده شمال تهران اظهار داشت: بهسازی محیطی، امنیت، استحکام بخشی، توسعه سرانه های ورزشی، آموزشی، درمانی از جمله موارد لازم در پروژه های ساماندهی بافت های فرسوده است که باید در اولویت قرار داده شوند.

وی گفت: مسایل اصلی هر محله باید دسته بندی و از امکانات موجود در محله ها و همکاری سازمان ها برای رفع برخی نیازهای محلات از آنها بهره ببریم.

شهردار منطقه یک نیز در این جلسه گفت: 65 هکتار از منطقه یک در بافت فرسوده قرار دارد که با مدیریت هوشمندانه و اتکا به سرمایه ، توان و مشارکت های مردمی گام های مناسبی در راستای بازآفرینی آنها برداشته خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، موسوی افزود: 4/1 درصد از سطح منطقه دارای بافت فرسوده است که علاوه بر فرسودگی کالبدی از فرسودگی اجتماعی ، اقتصادی هم رنج می برند که با تخصیص اعتبارات دیده شده امیدواریم برای سال 99 بازآفرینی و توانمند سازی این بافت ها با مشارکت ساکنین وکمترین مداخله مدیریت شهری اجرایی شود.

شهردار راه اندازی موقت ایستگاه آتش نشانی قیطریه تا پایان سال جاری، واگذاری زمین عسگریان جهت احداث پارکینگ، تملک باغ ادونتیس در چیذر ، بازگشایی کوچه سعیدی در محله قیطریه به مساحت 70 متر مربع با مشارکت بخش خصوصی و احداث آسانسور در معابر پلکانی محله قیطریه با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری منطقه ، در دست اقدام است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها