کد خبر: 387127
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۴ ۱۵:۱۸:۰۵
| |

یک بازی دیگر هم در سری آ ایتالیا لغو شد

دیدار تورینو و پارما هم به دلیل ویروس کرونا در سری آ ایتالیا برگزار نمی‌شود.

یک بازی دیگر هم در سری آ ایتالیا لغو شد
کد خبر: 387127
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۴ ۱۵:۱۸:۰۵

اعتمادآنلاین| به نقل از آس، ایتالیا روزهای ترسناکی را سپری می‌کند چون ویروس کرونا به این کشور وارد شده است. 130 نفر به این ویروس مبتلا شدند که 89 نفر ساکن لمباردیا هستند. در این منطقه دانشگاه‌ها، مدارس و تمام فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی تعطیل شدند. همچنین تا به امروز یازده شهر قرنطینه شده‌اند. این بحران روی ورزش نیز تاثیر گذاشت. پیش از این بازی‌های پایه لغو شده بود اما بامداد امروز (یکشنبه) اعلام شد سه دیدار سری آ ایتالیا (آتالانتا با ساسولو، اینتر با سامپدوریا و ورونا با کالیاری) هم برگزار نمی‌شود.

دیدار تورینو و پارما هم امروز (یکشنبه) به این فهرست اضافه شد. این در حالی است که اینتر پنجشنبه میزبان لودوگورتس خواهد بود و به احتمال فراوان بازی پشت درهای بسته برگزار شود. ویروس به جنوب ایتالیا نرسیده است اما ممکن است روی دیدار ناپولی و بارسلونا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بگذارد. برای این دیدار 50 هزار تماشاگر و خبرنگاران خارجی در ورزشگاه سن پائولو حاضر خواهند شد. همه کسانی که با هواپیما وارد این شهر می‌شوند دمای بدنشان کنترل می‌شود. البته از هفته‌ها پیش این کار در فرودگاه‌های ایتالیا انجام می‌شد.

تصور برگزاری بازی‌های لغو شده سخت است چون تقویم اینتر فشرده است و این تیم در جام حذفی و لیگ اروپا حضور دارد. این شرایط برای آتالانتا هم برقرار است چون این تیم در لیگ قهرمانان بازی می‌کند. البته اکنون در ایتالیا تقویم و فوتبال آخرین موضوعی است که می‌تواند موجب نگرانی شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها