بر اساس قمیت بازار؛

برای خرید مواد ضد عفونی کننده سطوح چقدر هزینه کنیم؟

پودر تمیز کننده 500 گرمی رخشا به قیمت 3 هزار و 250 تومان در بازار به فروش می‌رسد.

برای خرید مواد ضد عفونی کننده سطوح چقدر هزینه کنیم؟
کد خبر: 387169
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۴ ۱۶:۲۷:۲۰

اعتمادآنلاین| وقتی نوبت به تمیزکردن خانه و وسایل آن می‌رسد، اغلب افراد به گردگیری و تمیزکردن‌های سرسری بسنده می‌کنند. این در حالیست که برخی از لوازم موجود در خانه نیاز است که ضد عفونی شوند. بخصوص اگر شما از جمله افرادی هستید که آلرژی و حساسیت‌های شدید دارید. شما نمی‌دانید که ممکن است آلودگی‌هایی در خانه شما وجود داشته باشد که با یک گردگیری و تمیزکردن ساده از بین نرود. بنابراین نیاز است که هرزگاهی دست به کار شوید و نسبت به ضدعفونی کردن خانه اقدام کنید. اما این کار اصلا دشوار نیست.

در شستشوی سینک ظرفشویی دقت کنید


سینک ظرفشویی یکی از کثیف‌ترین بخش‌های هر خانه است. در حقیقت سینک ظرفشویی را دومین نقطه آلوده آشپزخانه می‌دانند. آب باقی مانده در درزها محل مناسبی برای رشد باکتری‌ها است بنابراین فارغ از براق بودن ظاهری نیاز به ضدعفونی کردن دارد. با استفاده از مواد شوینده سطوح فلزی می توانیم از ایجاد آلودگی جلوگیری کنیم .

چگونه سینک ظرفشویی را ضد عفونی کنیم؟


ابتدا با اسفنج یا همان اسکاج به طور کامل سینک ظرفشویی را تمیز کنید تا هیچ لکه، چربی، باقیمانده مایع ظرفشویی و باقیمانده غذایی در سینک نماند. برای از بین بردن لکه‌ها می‌توانید از لیمو استفاده کنید

سینک ظرفشویی را از آب گرم پر کنید و برای ضد عفونی کردن آن مقداری پودر یا مایع سفید کننده در آن بریزید و بگذارید 5 دقیقه بماند. سپس آب را خالی کرده و یکبار دیگر با اسفنج دور تا دور سینک ظرفشویی را با کمی آب بشویید.

اگر سینک ظرفشویی شما فولاد ضد زنگ است می‌توانید از سرکه استفاده کنید. سرکه هم برای از بین بردن لکه‌های موجود روی شیرآلات ساختمانی موثر است هم می‌تواند در ضدعفونی کردن سینک ظرفشویی کمک کند.

اگر به طور مرتب وسایل خانه و گوشه و کنار آن را تمیز می‌کنید بد نیست در یکی از این دفعات میکروب زدایی و ضدعفونی کردن خانه را نیز در برنامه خود بگنجانید. بخصوص در مواقعی که یکی از افراد خانه مریض است بسیار مهم است که لوازمی که در دسترس او بوده است نیز پس از خوب شدن فرد به خوبی تمیز و ضدعفونی شود. لوازم آشپزخانه را در اولویت قرار دهید چرا که بیشتر از هر چیزی با آن‌ها در ارتباط هستید و در صورت وجود هرگونه میکروبی این وسایل خیلی سریع می‌توانند موجب مریض شدن شما شوند.

قیمت انواع مواد ضد عفونی سطوح به شرح زیر است:

جدول قیمت مواد شوینده

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها