اظهارات تابش پس از لغو بازی با پرسپولیس

مدیرعامل سپاهان گفت: ما می‌خواستیم دیدار با پرسپولیس به تعویق بیفتد ولی به ناچار مجبور شدیم به خاطر منافع ملی بازی را برگزار کنیم تا بهانه به دست عربستانی‌ها ندهیم.

اظهارات تابش پس از لغو بازی با پرسپولیس
کد خبر: 387187
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۴ ۱۷:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| مسعود تابش، مدیرعامل سپاهان درباره برگزارنشدن بازی سپاهان و پرسپولیس گفت: تلاش زیادی کردیم که این بازی با توجه به حساسیت آن به تعویق بیفتد و با استانداری و نهادهای مربوطه نامه‌نگاری کردیم اما به ما گفتند این بازی باید برگزار شود. ما می‌خواستیم این دیدار به تعویق بیفتد و بحث منافع ملی مطرح شد که ممکن است نتوانیم برابر بحرین و عراق میزبانی کنیم و به ناچار مجبور شدیم به خاطر منافع ملی بازی را برگزار کنیم تا بهانه به دست عربستانی‌ها ندهیم.

او افزود: ما در ساعت 16:25 به ورزشگاه رسیدیم و تیم ما مشغول گرم کردن بود و ناظر بازی به ما گفتند که ایرادی ندارد و بازی برگزار می‌شود اما این اتفاق نیفتاد و بازی برگزار نشد. ما به شائبه کاری نداریم؛ به ناظر بازی هم گفتیم که آماده حضور در زمین هستیم. در فینال جام حذفی، این مسابقه 4 ساعت به تاخیر افتاد و باعث و بانی آن هم هواداران پرسپولیس بودند که تمام ورزشگاه را اشغال کردند و باعث شدند در بازی تاخیر به وجود بیاید. سپاهان می‌خواست که بازی کند و حتی همین الآن اگر پرسپولیسی‌ها برگردند، بازی می کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها