کد خبر: 387233
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۵ ۰۸:۱۵:۴۵
| |

پیمان فخری:

اتفاق بزرگی برای شمشیربازی رقم خورد/ فتوحی در بخش تیمی فوق‌العاده بود

سرمربی سابر کشورمان گفت: کار بزرگی در جام جهانی انجام دادیم و قبل از پایان فصل مسابقات جهانی، سهمیه ایران را قطعی کردیم.

اتفاق بزرگی برای شمشیربازی رقم خورد/ فتوحی در بخش تیمی فوق‌العاده بود
کد خبر: 387233
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۵ ۰۸:۱۵:۴۵

اعتمادآنلاین| پیمان فخری، در خصوص کسب سهمیه المپیک 2020 اظهار داشت: کار بزرگی انجام دادیم و قبل از پایان فصل مسابقات و پیش از برگزاری دو مسابقه باقی مانده، سهمیه المپیک توکیو را در سابر قطعی کردیم.

سرمربی تیم سابر کشورمان افزود: در لهستان رقیب اصلی خود یعنی چین و ژاپن را در مسابقه مستقیم شکست دادیم. در مسابقه قبلی مقابل ژاپن 45 بر 44 شکست خوردیم اما در لهستان 45 بر 28 این تیم را شکست دادیم و چین را هم از پیش‌رو برداشتیم. مجارستان، تیم دوم رنکینگ‌جهانی و نایب قهرمان امسال در جهان را با وجود در اختیار داشتن قهرمانان المپیک با اختلاف شکست دادیم و با کسب عنوان پنجم، سهمیه خود را در المپیک قطعی کردیم.

فخری یادآور شد: اتفاق بزرگی برای ما رقم خورد و برای آن زحمت کشیده بودیم. از عملکرد بچه‌ها راضی هستم و در بخش تیمی فوق العاده بودند. همه برنامه ما در بخش تیمی بود که خوشبختانه محقق شد.

وی در خصوص عملکرد سابریست های کشورمان در بخش انفرادی گفت: در انفرادی عابدینی فوق العاده بود. بازیکن فرانسوی در دو گرندپری اخیر در مسکو و مونترال طلای انفرادی را گرفته بود اما مقابل عابدینی 15 بر 13 شکست خورد و عابدینی تا جدول 16 نفره صعود کرد.

فخری در خصوص وضعیت مصدومیت پاکدامن گفت: علی پاکدامن هنوز از ناحیه دست آسیب دیدگی دارد و تمرکز خوبی در انفرادی نداشت و 15 بر 14 برابر حریف انگلیسی باخت ولی در تیمی عالی بود. فتوحی هم در تیمی فوق العاده بود و نتیجه خوبی را برای ما در مجارستان رقم زد و امتیازات خوبی را گرفت. در مجموع خوشحالم که برای اولین بار 4 سهمیه قدرتمند را برای المپیک 2020 گرفتیم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها