کد خبر: 387236
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۵ ۰۸:۲۱:۴۲
| |

واکنش محمد رهبری به صعود تیم ملی شمشیربازی به المپیک

عضو تیم ملی سابر کشورمان گفت: با حداقل امکانات نتیجه‌ای به دست آوردیم که حریفان ما با حداکثر امکانات توانستند به آن برسند.

واکنش محمد رهبری به صعود تیم ملی شمشیربازی به المپیک
کد خبر: 387236
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۵ ۰۸:۲۱:۴۲

اعتمادآنلاین| محمد رهبری در خصوص کسب سهمیه تیمی شمشیربازی اظهار داشت: دو مسابقه از فصل کسب سهمیه مانده اما سهمیه تیمی برای ما قطعی شد. دو مسابقه بعدی اهمیت آنچنانی ندارد.

وی تاکید کرد: هدف ما از همان ابتدا بالاتر از کسب سهمیه بوده و برای رسیدن به مدال المپیک تلاش می‌کنیم. با آرامش خاطر بیشتری تمرینات را پیگیری می‌کنیم تا در المپیک بهترین نتیحه تاریخ را برای شمشیربازی رقم بزنیم.

رهبری گفت: اولین سهمیه تیمی شمشیربازی برای المپیک را در تاریخ ایران کسب کردیم و این اهمیت کار را بالا می‌برد. شانس کسب سهمیه بیشتری داریم و هم در انفرادی و هم تیمی می‌توانیم به کسب مدال امیدوار باشیم. در انفرادی شانس سه مدال و شانس یک مدال تیمی داریم.

وی افزود: شرایط شمشیربازی خاص است و باید مسئولان از این رشته حمایت کنند و مطمئنا هر چه امروز هزینه کنند بهترین برداشت را می‌کنند. با حداقل امکانات نتیجه‌ای به دست آوردیم که تیم‌ها و حریفان ما با حداکثر امکانات نتوانستند به آن برسند و کمی حمایت از نظر ذهنی به ما کمک می‌کند تا در این مسیر گام برداریم‌.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها