ملی‌پوش تکواندو ایران:

برای حضور در مسابقات میکس المپیک توکیو زانویم را عمل نکردم

ملی‌پوش تکواندو ایران گفت: در مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو، رباط ACL من دچار پارگی شد، اما به خاطر نزدیکی رقابت‌های المپیک تصمیم گرفتم زانوی خود را عمل نکنم.

برای حضور در مسابقات میکس المپیک توکیو زانویم را عمل نکردم
کد خبر: 387240
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۵ ۰۸:۲۷:۰۲

اعتمادآنلاین| عرفان ناظمی در خصوص شرایط مصدومیتش اظهار داشت: در مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو، رباط ACL من دچار پارگی شد، اما به خاطر نزدیکی رقابت‌های المپیک تصمیم گرفتم زانوی خود را عمل نکنم تا بتوانیم در مسابقات میکس المپیک حضور داشته باشم. خدا را شکر در حال حاضر روند درمان و فیزیوتراپی به خوبی پیش می‌رود و در کنار درمان، تمرینات بدنسازی خود را مرتب انجام می‌دهم تا به امید خدا سال آینده در مسابقات کیش حضور داشته باشم.

وی در پاسخ به این سوال که با تعویق مسابقات قهرمانی آسیا، احتمال همراهی او با تیم میکس تکواندو در این مسابقات وجود نداشت، گفت: با استاد عسکری صحبت کردم، اما متاسفانه به دلیل اینکه اسامی نفرات ارسال شده است دیگر امکان جا به جایی وجود ندارد. از طرفی اعتقاد دارم مسابقات میکس قهرمانی آسیا در مقیاس با مسابقات میکس المپیک توکیو از اهمیت چندانی برخوردار نیست و تصمیم گرفتیم فشار الکی به پای خود وارد نکنم و اوج هدف ما مسابقات المپیک باشد.

ملی‌پوش تکواندو ایران در خصوص بدشانسی‌های دنباله‌دار خود و تاثیر آن در انگیزه‌هایش عنوان کرد: آسیب دیدگی برای تمام ورزشکاران حرفه‌ای است و من با توجه به سالیان سال زحمت در رشته تکواندو به خاطر مشکلات و بدشانسی‌ها به راحتی کنار نخواهم کشید. تا زمانی که به خواسته‌های خود از ورزش و زندگی دست پیدا نکنم از تلاش دست برنخواهم داشت و امیدوارم خدا نیز کمک کند تا در سالیان آینده بهترین نتایج برای خود و تکواندو ایران کسب کنم.

ناظمی تاکید کرد: عدم حضور در بازی‌های آسیایی اندونزی، عدم صدور روادید برای مسابقات جهانی و آسیب دیدگی برای مسابقات قهرمانی آسیا را به حساب حکمت خداوند می‌گذارم و می‌دانم قطعا پشت این اتفاقات حکم خداوند وجود داشته است. در حال حاضر نیز تمام برنامه‌های خود را برای بازگشت پرقدرت به تکواندو انجام دادم و امیدوارم به حق خود نیز دست پیدا کنم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها