کد خبر: 387251
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۵ ۰۸:۴۶:۰۰
| |

حسن نوروزی، نماینده مجلس:

جهت‌گیری‌های برنامه ششم در بودجه دیده نمی‌شود

نماینده مردم رباط‌کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی از عدم رعایت جهت‌گیری‌های برنامه ششم توسعه در بودجه سال آینده انتقاد کرد.

جهت‌گیری‌های برنامه ششم در بودجه دیده نمی‌شود
کد خبر: 387251
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۵ ۰۸:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| حسن نوروزی، نماینده مردم رباط‌کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی به عنوان مخالف کلیات لایحه بودجه 99، اظهار کرد: از برادران کمیسیون تلفیق تشکر می‌کنم که زحمت خوبی کشیدند ولی یادمان نرود که بودجه باید برش یک پنجم از برنامه تصویب شده باشد، اما جهت‌گیری لازم وجود ندارد و اولویت‌های برنامه ششم توسعه در بودجه رعایت نشده است.

وی ادامه داد: آنچه ما در بودجه دیدیم همان چیزی است که در بودجه سال‌های قبل وجود داشته و یکسری جابجایی ارقام را داشتیم. این بودجه چابک، برنامه‌محور و جدای از فروش نفت نیست و فقط ارقام جابه‌جا شده است.

نوروزی ادامه داد: آیا ساماندهی معافیت‌های مالیاتی، حذف معافیت‌های غیرضرور، تفکیک حساب‌های بانکی شخصی و تجاری و تفکیک هزینه‌های اجباری ضروری مورد توجه قرار گرفته است؟ آیا هزینه‌های عمومی دولت کنترل شده است.

نماینده مردم رباط‌کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: آیا حذف موازی‌کاری بین دستگاه‌ها، مالیات بر سود سپرده بانکی، مالیات بر عایدی سرمایه، مالیات خانه‌های لوکس و مالیات بر درآمد پزشکان، وکلا و اقشار پردرآمد در بودجه حاکم است؟ ما معتقدیم باید در منابع و مصارف توجه دقیق و ویژه‌ای اعمال می‌شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها