کد خبر: 387335
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۵ ۰۹:۵۸:۰۰
| |

ویروس کرونا شمشیربازان المپیکی را در اروپا ماندگار کرد

تیم ملی شمشیربازی با وجود پایان کارش در جام جهانی لهستان و به خاطر در پیش داشتن دو رویداد دیگر و البته موضوعات مرتبط با ویروس کرونا در اروپا ماندگار شد.

ویروس کرونا شمشیربازان المپیکی را در اروپا ماندگار کرد
کد خبر: 387335
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۵ ۰۹:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران شامگاه دوشنبه با کسب جایگاه پنجم و کسب سهمیه تیمی به کار خود در جام جهانی لهستان پایان داد.

طبق برنامه اولیه قرار بود این تیم امروز دوشنبه به کشور بازگردد اما موضوعات مرتبط با «کرونا»، محدودیت‌های ایجادشده به خاطر ممنوعیت پروازی و در پیش بودن دو رویداد جهانی دیگر، باعث ماندگار شدن این تیم در اروپا شد.

ملی‌پوشان اسلحه سابر حضور در جام جهانی ایتالیا و مجارستان را هم در برنامه دارند. جام جهانی مجارستان هفته آینده در پادووا برگزار می شود و به فاصله یکی، دو هفته بعد از آن نیز جام جهانی مجارستان برگزار می‌شود.

این در حالی است که شیوع و گسترش ویروس کرونا در ایران محدودیت‌های پروازی را برای مسافران که قصد خروج از کشور دارند، ایجاد کرده است. به همین دلیل اعضای تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که با ویزای «شینگن مولتی» راهی لهستان شده بودند، در این کشور می‌مانند تا از همانجا برای حضور در جام جهانی ایتالیا به پادووا سفر کنند.

هماهنگی‌های لازم صورت‌گرفته تا ملی‌پوشان اسلحه سابر ایران در کمپ تمرینیِ ورشو و همراه با شمشیربازان کشور میزبان پیگیر تمرینات خود باشند.

مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی اعضای تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران هستند که علاوه بر کسب جایگاه پنجم جام جهانی لهستان، سهمیه تیمی خود برای المپیک 2020 توکیو را هم قطعی کردند. این تیم با هدایت پیمان فخری در این رویداد شرکت داشت.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها