کد خبر: 387414
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۵ ۱۱:۲۷:۰۰
| |

علیرضا دبیر:

15 میلیارد هزینه بازسازی خانه کشتی شد/ یک ریال هم از دولت نگرفتیم

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به هزینه 15 میلیارد تومانی برای تجهیز خانه کشتی گفت: برای این کار یک ریال هم از دولت نگرفتیم.

15 میلیارد هزینه بازسازی خانه کشتی شد/ یک ریال هم از دولت نگرفتیم
کد خبر: 387414
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۵ ۱۱:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| مراسم افتتاح خانه کشتی شهید ابراهیم هادی پس از نوسازی و تجهیز با حضور رییس کمیته ملی المپیک، مسئولان فدراسیون کشتی و خانواده شهید ابراهیم هادی برگزار شد.

علیرضا دبیر، در مراسم افتتاح خانه کشتی شهید ابراهیم هادی گفت: باید تشکر ویژه‌ای از آقای عبدالله موحد داشته باشیم. بعد از اینکه به جمع بندی رسیدیم و با لطف سیدحسن خمینی جام یادگار امام (ره) را به نام موحد تغییر دادیم، با موافقت وی اینبار این تغیر نام صورت گرفت.

او افزود: حتی اتحادیه جهانی هم از این بابت از ما تشکر کردند و قرار است این مسابقات در بابلسر برگزار شود و ما جزو معدود کشورهایی هستیم که یک جام را بنام یک قهرمان زنده نام‌گذاری کردیم. خوشحالیم که در زمان حیات آقای موحد این اتفاق افتاد.

رئیس فدراسیون کشتی افزود: بعد از این اتفاق آقای موحد گفت خانه کشتی را نیز به نام هر کسی که دوست دارید نام‌گذاری کنید. خانه کشتی شماره 2 بنام شهید صدرزاده و خانه کشتی شماره یک بنام شهید هادی نام‌گذاری شد. هر خانواده‌ای که اینجا را می‌دید اجازه نمی‌داد فرزندش به خانه کشتی بیاید. فدراسیون را با 60 میلیارد بدهی تحویل گرفتم. طرف راننده یکی از خانواده‌ها بوده که از فدراسیون کشتی حقوق می‌گرفت، اما وقتی من آمدم عذرش را خواستم و حالا از ما شکایت کرده و 50 میلیون تومان هم می‌خواهد.

دبیر افزود: به جرات می‌توانم بگویم اینجا بعد از بازسازی بهترین خانه کشتی دنیاست. وقتی تشکهای قدیمی را برمی‌داشتیم برای 21 سال قبل بود و تماما پوسیده شده بود. این کار من نبود و بدون حمایت بخش خصوصی میسر نبود. از وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک هم قدردانی می‌کنم.

او همچنین افزود: خدا لطف کرد تمام 15 میلیارد هزینه بازسازی را از بخش خصوصی گرفتیم و یک ریال هم از دولت نگرفتیم. 22 سال در خانه کشتی اکسیژن وجود نداشت و یک و نیم میلیارد برای دستگاه‌های هواساز هزینه شد. تمام اتاق‌ها تخریب شده بود و شرایط بسیار بدی داشت. نور خانه کشتی را 4 برابر کردیم تا کشتی‌گیرانی که تمرین می‌کنند لذت ببرند.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: از مسئولان ورزش تقاضا می‌کنم، خانه کشتی کنار دریاچه هم تعیین تکلیف شود. حدود 70 درصد پیشرفت داشته، اما رها شده است. متأسفانه در طراحی افتضاح مشاوره داده شده است اما در مصالح فوق‌العاده است. امیدواریم تکلیف آنجا هم زودتر روشن شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها