کد خبر: 387418
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۵ ۱۱:۳۲:۴۳
| |

اقدامات احتیاطی برای مقابله با تکثیر کرونا در ایستگاه‌های ریلی

شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام اقدامات احتیاطی برای مقابله با تکثیر و انتشار کرونا در ایستگاه‌های ریلی خبر داد که بیش از 25 هزار ماسک بین مسافران ریلی توزیع شد.

اقدامات احتیاطی برای مقابله با تکثیر کرونا در ایستگاه‌های ریلی
کد خبر: 387418
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۵ ۱۱:۳۲:۴۳

اعتمادآنلاین| این شرکت برای مقابله با انتشار ویروس کرونا، کمیته پیشگیری از ویروس کرونا را تشکیل داد و اماکن و ایستگاه‌های ریلی را ضد عفونی کرد.

توزیع بیش از 25 هزار ماسک به مسافران و استقرار گروه‌های اورژانسی در برخی از ایستگاه‌های ریلی و ابلاغ دستورالعمل مراقبت تشخیص درمان و ارائه خدمات بالینی و انتقال بیماران مشکوک به مراکز درمانی و همکاری مسوولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دیگر اقدامات شرکت راه آهن برای مقابله با این ویروس است.

دراین راستا، دستورالعمل ضرورت همکاری با واحدهای اورژانس مستقر در ایستگاه‌های راه آهن تهران، مشهد و تبریز ابلاغ شد و هماهنگی‌های لازم با سازمان‌های بین المللی از جمله UIC (اتحادیه بین‌المللی راه آهن‌ها) و یونسکاپ ( یکی از واحدهای وابسته به سازمان ملل متحد که وظیفه هماهنگی کاهش مخاطرات طبیعی در آسیا را عهده دار است) جهت بررسی راه‌های مقابله با ویروس کرونا در ساختمان‌های اداری و اماکن مورد نظر در دستور کار قرار گرفت.

ضد عفونی کردن مستمر اماکن، ابینه و تجهیزات ایستگاهی و ضدعفونی‌کردن مستمر قطارهای مسافری و توزیع ژل ضدعفونی کننده در قطارها و ادارات کل مناطق ریلی نیز انجام شد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها