کد خبر: 387475
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۵ ۱۲:۳۷:۰۳
| |

مجتبی عابدینی:

هم مدال انفرادی المپیک را می‌خواهیم هم تیمی

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی سابر ایران گفت: از عملکرد خودمان در جام جهانی لهستان بسیار راضی هستیم و باید توجه به شمشیربازی به گونه ای دیگر باشد.

هم مدال انفرادی المپیک را می‌خواهیم هم تیمی
کد خبر: 387475
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۵ ۱۲:۳۷:۰۳

اعتمادآنلاین| مجتبی عابدینی در باره عملکرد خود در جام جهانی لهستان و کسب سهمیه المپیک تیمی بیان کرد: از عملکردم در بخش انفرادی خیلی راضی هستم. حریف فرانسوی من بازیکن بزرگی بود اما به نظرم خیلی خوب بازی کردم و از باختم مقابل او در مرحله یک هشتم نهایی ناراحت نیستم.

او افزود: در بخش تیمی خیلی خوب بازی کردیم و ژاپن را شکست دادیم. در رویداد قبلی حرف و حدیثی پیش آمد که ما ضعف شدیم اما در جام جهانی لهستان ژاپن را با یک نتیجه خوب شکست دادیم. آلمان را هم می توانستیم شکست دهیم. با این حال از عماکرد خودمان راضی هستیم.

عابدینی در پاسخ به این پرسش که از الان باید روی مدال المپیک سابر حساب کرد، گفت: بله هم روی مدال انفرادی و هم تیمی. ان شاالله که بتوانیم هر دو مدال را بگیریم.

او در مورد اینکه با توجه به سهمیه به دست آمده است، توجه به سابر باید به گونه ای دیگر باشد یا خیر، تاکید کرد: ان شاالله مسئولان به ما توجه کنند چون چهار سهمیه ای که گرفتیم بسیار عالی است.

کاپیتان تیم ملی در پاسخ به این پرسش که با قطعی شدن سهمیه، در جام های جهانی بعدی به دنبال گذرفتن نتایج بهتر در انفرادی هم هستند، تصریح کرد: الان دیگر انفرادی و تیمی هر دو برای ما حائز اهمیت است و در هر دو بخش می‌جنگیم.

ملی پوش سابر ایران در مورد برنامه تیم تا آغاز المپیک گفت: دو مسابقه دیگر مانده است و برای حفظ رنکینگ و افزایش آن تلاش می‌کنیم.

او در مورد اینکه در رابطه با شیوع ویروس کرونا مشکل خاصی برای آنها مانند بحث قرنطینه پیش آمده است یا خیر، تصریح کرد: مشکلی پیش نیامده است و فعلا داریم در مسابقات شرکت می کنیم.

او در پایان گفت: از همه عزیزانی که در این مدت به ما کمک کردند و از مردم که دعای خیرشان پشت سر ما بود، تشکر می‌کنم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها