«اعتمادآنلاین» از گیشه آخر هفته سینماهای دنیا گزارش می‌دهد:

«سونیک» همچنان صدرنشین است/ 2 فیلم هفته اولی در بین پرفروش‌ها

در رقابت تنگاتنگ «سونیک خارپشت» با فیلم تازه اکران‌شده «آوای وحش»، که جدیدترین اقتباس از کتاب به‌یادماندنی جک لندن است، سونیک توانست همچنان جایگاه نخست را حفظ کند.

«سونیک» همچنان صدرنشین است/ 2 فیلم هفته اولی در بین پرفروش‌ها
کد خبر: 387516
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۵ ۱۶:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ تبسم کشاورز- در این آخر هفته و طی روزهای 21 تا 23 فوریه (2 تا 4 اسفند) سینمای جهان شاهد اکران فیلم‌های جدیدی بود که از بین آنها 2 فیلم سینمایی «آوای وحش» و «برامس پسر2» توانستند به جمع پرفروش‌ها راه پیدا کنند.

به گزارش اعتمادآنلاین ، به نقل از Box Office Mojo، در رقابت تنگاتنگ «سونیک خارپشت» با فیلم تازه اکران‌شده «آوای وحش»، با بازی هریسون فورد، سونیک توانست همچنان جایگاه نخست را حفظ کند.

در ادامه گزارش اعتمادآنلاین را از باکس‌آفیس سینمای آمریکا و جهان می‌خوانید.

سونیک خارپشت

فیلم سینمایی «سونیک خارپشت» (Sonic The Hedgehog) به کارگردانی جف فاولر طی دومین هفته اکران خود در 4198 سالن نمایش با فروش بیش از 26 میلیون دلار صدرنشین گیشه شد.

کل فروش انیمیشن سونیک خارپشت در آمریکای شمالی بیش از 106 میلیون دلار بوده و فروش این فیلم اکنون در گیشه جهانی به بیش از 200 میلیون دلار رسیده است.

این انیمیشن که محصول جدید کمپانی پارامونت پیکچرز و در ژانر علمی‌تخیلی است، ماجرای خارپشتی فرازمینی را روایت می‌کند که با سرعت مافوق صوت به زمین آمده و در این میان با پلیسی به نام تام آشنا می‌شود و به او کمک می‌کند تا دکتر رباتنیک به قدرت او دست پیدا نکند. جیم کری، بن شوارتز و جیمز مارسدن در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

سینما

آوای وحش

فیلم سینمایی «آوای وحش» (The Call of the Wild) به کارگردانی کریس سندر در هفته اول اکران خود در 3752 سالن نمایش، به فروشی بیش از 24 میلیون دلار دست پیدا کرد.

این فیلم که جدیدترین اقتباس از کتاب به‌یادماندنی جک لندن است اکنون در گیشه جهانی به فروشی بیش از 40 میلیون دلار رسیده.

آوای وحش که محصول کمپانی فاکس قرن بیستم بوده و در ژانر ماجراجویی ساخته شده، داستان زندگی یک سگ سورتمه‌ای است که در آلاسکا زندگی می‌کند و طولی نمی‌کشد که مجبور می‌شود برای زنده ماندن بجنگد.

هریسون فورد، دن استیونز، عمر سی و کارن گیلان در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

سینما

پرندگان شکاری

فیلم سینمایی «پرندگان شکاری» (Birds of Prey) به کارگردانی کتی یان در هفته سوم اکران خود در 3565 سالن نمایش با فروشی بیش از هفت میلیون دلار در رتبه سوم باکس‌آفیس این هفته نشست.

کل فروش پرندگان شکاری در آمریکای شمالی بیش از 72 میلیون دلار بوده و فروش این فیلم اکنون در گیشه جهانی به بیش از 173 میلیون دلار رسیده است.

این فیلم که محصول کمپانی برادر وارنر و در ژانر ابرقهرمانی است داستان هارلی کوئین را بازگو می‌کند که بعد از جدا شدن از جوکر، به اتفاق گروه خود می‌کوشند تا دختری را از دست یک گروه شرور نجات دهند.

مارگو رابی، جرنی اسمالت و مری الیزابت در این فیلم حضور دارند.

سینما

برامس پسر2

فیلم سینمایی «برامس پسر2» (brahms the boy) به کارگردانی ویلیام برنت بل در اولین هفته اکران خود در 2151 سالن نمایش با فروشی بیش از پنج میلیون دلار در رتبه چهارم باکس‌آفیس این هفته قرار گرفت.

این فیلم در گیشه جهانی به فروشی بیش از هشت میلیون دلار رسیده است.

برامس پسر2 که در ژانر وحشت ساخته شده روایتگر داستان یک خانواده است که پس از انتقال به عمارت هلشایر، پسر خردسال‌شان خیلی زود با عروسکی به نام برامس که بسیار واقعی می‌نماید دوست می‌شود.

کتی هولمز، اوین یئومن و در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

سینما

پسران بد برای زندگی

فیلم سینمایی «پسران بد برای زندگی» (Bad Boys For Life) به کارگردانی مشترک عادل ال‌اربی و بلال فلاح در ششمین هفته اکران خود در 2972 سالن نمایش با فروشی بیش از پنج میلیون دلار در رتبه پنجم باکس‌آفیس این هفته جای گرفت.

کل فروش پسران بد در آمریکای شمالی به بیش از 191 میلیون دلار و فروش این فیلم اکنون در گیشه جهانی به بیش از 391 میلیون دلار رسیده است.

این فیلم که محصول کمپانی سونی پیکچرز و در ژانر اکشن کمدی است ماجراهای مایک و مارکوس را روایت می‌کند که بعد از سال‌ها به خاطر وقوع قتل‌هایی که مربوط به یکی از پرونده‌های قدیمی است دوباره وادار به همکاری با یکدیگر می‌شوند.

ویل اسمیت، مارتین لارنس و ونسا هاجنز بازیگران کلیدی این فیلم هستند.

سینما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها