کد خبر: 387534
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۵ ۱۴:۰۸:۰۰
| |

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان:

ما آماده مسابقه بودیم، اما پرسپولیسی‌ها رفتند

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان گفت: با هماهنگی فدراسیون فوتبال و مسئولان آمادگی خود را برای این دیدار اعلام کردیم و صورتجلسه هم شد که ما آماده بازی بودیم، اما تیم فوتبال پرسپولیس رفت.

ما آماده مسابقه بودیم، اما پرسپولیسی‌ها رفتند
کد خبر: 387534
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۵ ۱۴:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| سیامک قلیچ خانی در خصوص اتفاقات روز گذشته (یکشنبه 4 اسفند) و لغو دیدار سپاهان با پرسپولیس اظهار کرد: خواسته هواداران به حق بود که این دیدار با حضور هواداران برگزار شود و به زمان دیگری موکول شود، اما بی تدبیری موجب شد، بسیاری از هواداران در مقابل هتل حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: هواداران برابر هتل سد درست کرده بودند و نمی‌توانستیم به بیرون بیاییم. دوستان نیرویی انتظامی حضور داشت و تلاش داشت تا مسئله با آرامش حل شود و این مسئله زمان برد. از هتل به دوستان سازمان لیگ و هیئت فوتبال استان اصفهان اطلاع دادیم که چنین اتفاقی رخ داده است.

مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان تصریح کرد: زمانی که برای خروج ما از هتل گرفته شد، باعث شد که دیرتر از زمان معمول به ورزشگاه برسیم و گویا دوستان پرسپولیس گفته بودند که نیم ساعت از آغاز دیدار گذشته است و رفتند.

وی درباره اینکه مسئولان تیم پرسپولیس گفته بودند که ما حرفی برای بازی نداشتیم، اما ناظر و تیم داوری آماده مسابقه نبودند، گفت: صورتجلسه این دیدار انجام شده و تیم پرسپولیس حاضر نبود وگرنه فدراسیون فوتبال گفته بود که این دیدار چند دقیقه دیگر نیز می‌تواند تأخیر داشته باشد. من یادِ بازی فینال جام حذفی سال گذشته افتادم، زمانی که تماشاگران تیم پرسپولیس گنجایش ورزشگاه را تکمیل کردند، بازی 4 ساعت به تأخیر افتاد و زمانی که بسیاری از هواداران وزشگاه را ترک کرده بودند اعلام شد بازی انجام می‌شود و انجام هم شد، اما دیروز گویا کم تحمل بودند.

قلیچ خانی در واکنش به اینکه چرا این اتفاقات فقط در برابر پرسپولیس رقم می‌خورد، گفت: من در جایگاه قضاوت نیستم و نمی‌توانم در این خصوص صحبتی کنم.

وی درباره اینکه پرسپولیسی‌ها معتقد هستند که بازی باید 3 بر صفر به سود پرسپولیس رقم بخورد، تاکید کرد: این موضوع نظر آن‌ها است. از خود آن‌ها بپرسید که ما در ورزشگاه حضور داشتیم و با هماهنگی فدراسیون فوتبال و مسئولان آمادگی خود را برای این دیدار اعلام کردیم و صورتجلسه هم شد که ما آماده بازی بودیم، اما تیم پرسپولیس رفت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها