سیدحمایت میرزاده، سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس خبر داد:

پیشنهاد تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا عید نوروز روی میز هیأت دولت

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه احتمالا امشب تصمیم‌گیری برای تعطیل شدن مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان عید نوروز رسانه‌ای می‌شود، گفت: این پیشنهاد از جانب پیشنهاد کمیسیون آموزش مجلس مطرح و هیأت دولت باید به آن رسیدگی کند.

پیشنهاد تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا عید نوروز روی میز هیأت دولت
کد خبر: 387638
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۵ ۱۶:۲۴:۳۹

اعتمادآنلاین| سیدحمایت میرزاده، سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس، با اشاره به نشست امروز(دوشنبه 5 اسفندماه) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برای بررسی وضعیت ویروس کرونا با حضور معاونین وزیر بهداشت، اظهار کرد: در این نشست که با حضور جمعی از نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برگزار شد، از طرف کمیسیون آموزش پیشنهاد شد که مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان تعطیلات نوروز تعطیل شود.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی افزود: مقرر شد این پیشنهاد کمیسیون آموزش مجلس با حضور سه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزیر آموزش و پرورش و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در هیأت دولت بررسی و تصمیم نهایی اتخاذ و اطلاع رسانی شود.

وی ادامه داد: علاوه بر مدارس و دانشگاه‌ها بیشترین نگرانی ما از وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی و خوابگاه‌های مدارس شبانه روزی است که این مراکز آموزشی نیز باید تا پایان تعطیلات نوروز تعطیل باشند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: این پیشنهاد در قالب نامه‌ای به دولت ارائه و بررسی و نتیجه آن اطلاع رسانی خواهد شد. احتمالا امشب تصمیم‌گیری برای تعطیل شدن مراکز آموزشی تا پایان عید نوروز رسانه‌ای می‌شود.

منبع: صدا و سیما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها