دستور جهانگیری برای مقابله با انتشار ویروس کرونا در قم/ مقابله با ویروس کرونا نیازمند عزم ملی است

معاون اول رئیس‌جمهوری در تماس‌های تلفنی جداگانه با استانداران آذربایجان غربی و قم در جریان آخرین وضعیت این استان‌ها در مواجه با زلزله و مقابله با انتشار ویروس کرونا قرار گرفت.

دستور جهانگیری برای مقابله با انتشار ویروس کرونا در قم/ مقابله با ویروس کرونا نیازمند عزم ملی است
کد خبر: 387658
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۵ ۱۷:۰۳:۱۱

اعتمادآنلاین| اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری صبح امروز (دوشنبه )در تماس تلفنی با استاندار آذربایجان غربی ضمن در جریان قرار گرفتن از آخرین وضعیت استان پس از دو زلزله نسبتا قوی روز گذشته،‌ بر امدادرسانی فوری و بسیج همه امکانات برای کمک به زلزله زدگان تاکید کرد.


معاون اول رییس جمهور از استاندار آذربایجان غربی خواست با اعزام گروههای امداد رسان و ارزیاب به مناطق زلزله زده، اقدامات لازم را برای رسیدگی به وضعیت زلزله زدگان و نیز رفع آسیب های وارد شده به ویژه در روستاها دستور کار خود قرار دهد.


جهانگیری همچنین در مکالمه تلفنی با استاندار قم پس از دریافت گزارش اقدامات انجام شده در استان برای مهار و مقابله با ویروس کرونا،‌ تاکید کرد: همه مسئولان استان مطابق تصمیمات اتخاذ شده در هماهنگی کامل با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان رییس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا،‌ برنامه های لازم جهت مقابله با شیوع این بیماری را اجرا کنند.


معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه مقابله با ویروس کرونا نیازمند عزم ملی است، ارایه آموزش های لازم و نیز امکانات لازم را به شهروندان جهت رعایت نکات بهداشتی ضروری دانست و اظهار امیدواری کرد با همکاری همه مردم به سرعت این بیماری درکشور ریشه کن شود.


استاندار آذربایجان غربی نیز در این تماس تلفنی، گزارشی از آخرین وضعیت خسارات وارده بویژه در روستاها ارائه کرد و از بسیج همگانی در استان برای کمک رسانی به زلزله زدگان خبر داد.


استاندار قم نیز با اشاره به شرایط و ویژگی های استان قم و تعداد کشته شدگان و مبتلایان به ویروس کرونا،‌ از اتخاذ تمهیدات لازم برای افزایش سطح بهداشت عمومی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان خبر داد و گفت؛‌ هرگونه تصمیمی درباره مقابله با این ویروس در هماهنگی کامل با ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا اتخاذ خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها