کد خبر: 387711
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۶ ۰۸:۰۶:۳۵
| |

لمپارد:

وظیفه ما متوقف کردن ستاره‌های بایرن است

سرمربی تیم فوتبال چلسی در خصوص دیدار سه‌شنبه تیمش مقابل بایرن مونیخ، گفت: وظیفه ما متوقف کردن ستاره‌های بایرن و از کار انداختن هماهنگی بین آنان است.

وظیفه ما متوقف کردن ستاره‌های بایرن است
کد خبر: 387711
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۶ ۰۸:۰۶:۳۵

اعتمادآنلاین| فرانک لمپارد در نشست خبری پیش از دیدار برابر بایرن‌مونیخ آلمان در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اظهار داشت: فردا قسمت نخست رقابت ما و بایرن است که برای هر 2 دیدار رفت و برگشت برنامه داریم.

وی با بیان اینکه باید تیمش تمرکز کافی داشته باشد، ادامه داد: در فار تهاجمی خوب هستیم و حملات زیادی طراحی می‌کنیم، اما باید در امور تدافعی نیز خوب باشیم. باید تیم خود را برای دیدار سه‌شنبه شب در بهترین شرایط قرار دهم.

سرمربی چلسی با تمجید از توان بایرن، اظهار داشت: زمانی‌که توپ در اختیار بایرن مونیخ باشد، آنها به طرز باور نکردنی دارای قدرت هستند و به همین دلیل است که سالها در بوندسلیگا به قهرمانی می‌رسند. آنها می توانند همواره در لیگ قهرمانان به موفقیت برسند و باید برابر آنان پرتلاش باشیم.

وی با تاکید بر انگیزه بازیکنانش، توضیح داد: شاید ما تجربه بالای بایرن در لیگ قهرمانان را نداشته باشیم، اما می‌خواهیم برابر این تیم قدرتمند به موفقیت برسیم.

شاگردان فرانک لمپارد در تیم چلسی انگلیس، سه‌شنبه شب در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه «استمفورد بریج» میزبان بایرن مونیخ آلمان هستند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها