وزیر ورزش و جوانان:

پرسپولیس و استقلال نیمه اول سال 99 واگذار می‌شوند

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان وعده داد که باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در نیمه نخست سال 1399، به بخش خصوصی واگذار خواهند شد.

پرسپولیس و استقلال نیمه اول سال 99 واگذار می‌شوند
کد خبر: 387733
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۶ ۰۸:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| مسعود سلطانی‌فر در مجمع باشگاه استقلال که عصر دوشنبه در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: در نیمه اول سال 99، باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال از طریق سازمان خصوصی‌سازی و مصوبه دولت واگذار می‌شوند. خصوصی شدن این دو باشگاه یک اتفاق ملی است. ما در فرآیند خاصی هستیم که باید زمینه‌های لازم برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با تمهیداتی که به عمل آمده، مراحل تکمیلی را انجام دهیم و وضعیت املاک و دارایی‌ها مشخص شود تا به امید خدا در نیمه اول سال آینده و با توافق وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان خصوصی‌سازی، این واگذاری را انجام دهیم. خوشبختانه شفافیت مالی، روند صحیح مدیریتی، تعیین و تکلیف بدهی‌ها و مالیات‌ها، وضعیت خوبی را برای واگذاری استقلال و پرسپولیس فراهم کرده است.

وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد: خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس، یک اتفاق خوب ملی است و اگر یک روز زودتر هم امکانپذیر باشد، این واگذاری را سریعتر انجام می‌دهم. چرا که راه توسعه فوتبال پرسپولیس و استقلال، واگذاری آنها به بخش خصوصی است و تردید ندارم این بخش می‌تواند به خوبی موجب توسعه و سامان بیشتر دو باشگاه شود. تا زمانی که این باشگاه‌ها دولتی اداره می‌شوند، مشکلات آنها ادامه‌دار خواهد بود و ما دوست و همراه بخش خصوصی هستیم.

در جلسه مجمع باشگاه استقلال، گزارش‌های حسابرسی شرکت استقلال منتهی به تیرماه امسال به تصویب اعضا رسید.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها