کد خبر: 387739
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۶ ۰۸:۴۶:۳۵
| |

سرمربی بایرن مونیخ:

دیدار خاصی در پیش داریم

سرمربی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ، گفت: چلسی تیمی متشکل از بازیکنان جوان و مستعد است که بازی مقابل آنان برای ما خاص خواهد بود.

دیدار خاصی در پیش داریم
کد خبر: 387739
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۶ ۰۸:۴۶:۳۵

اعتمادآنلاین| هانس فلیک در نشست خبری پیش از دیدار برابر چلسی انگلیس در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اظهار داشت: هرچند در بایرن مونیخ همه در هر دیدار به برتری فکر می‌کنند، اما در بازی فردا مهمان هستیم و شرایط لیگ قهرمانان نیز با مسابقات داخالی متفاوت است. با این حال اگر به پیروزی برسیم بسیار فوق العاده خواهد بود.

وی با تمجید از عملکرد سرمربی چلسی، ادامه داد: فرانک لمپارد تیم جوان و خوبی را مهیا ساخته که در زمین بسیار آزادانه بازی می‌کند. اگر چلسی در خط دفاعی اشتباهاتی دارد، اما در خط بسیار قدرتمند است و به رقیب فشار وارد می‌کند. فکر می کنم آنها در بازی قبلی خود مقابل تاتنهام با ریتم مناسبی بازی کردند.

سرمربی بایرن در خصوص عمکلرد نگران کننده چند روز قبل تیمش برابر پادربورن در بوندسلیگا، گفت: شرایط آن بازی فرق می‌کرد و چند بازیکن ما به تازگی از مصدومیت برگشته بودند.

وی در پایان گفت: ورزشگاه استمفورد بریج لندن یکی از ورزشگاه های هیجان انگیز اروپا است و برای بازی فردا شب بسیار مشتاق هستم.

شاگردان فرانک لمپارد در تیم چلسی انگلیس، سه‌شنبه شب در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه «استمفورد بریج» میزبان بایرن مونیخ آلمان هستند.

به جز دیدار مقابل لایپزیش ما در همه بازی ها حداقل یک گل به ثمر رسانده ایم. من مشتاقانه منتظر حضور در این ورزشگاه هستم. من در گذشته چندین بار در استمفوردبریج حضور داشته ام و فصل گذشته با فرانکفورت اینجا آمدم. این یک بازی خاص برای بایرن مونیخ خواهد بود."

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها