کد خبر: 387792
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۶ ۰۹:۳۹:۴۰
| |

میثم یزدی، معاون علمی و هنری دانشگاه هنرهای اسلامی-ایرانی فرشچیان اعلام کرد:

پذیرش دانشجو در دانشگاه استاد فرشچیان به مهر 99 موکول شد

معاون علمی و هنری دانشگاه هنرهای اسلامی-ایرانی استاد محمود فرشچیان با بیان اینکه پذیرش دانشجو در این دانشگاه به صورت مشترک با واحدهای تهران جنوب و مرکز در بهمن ماه به دلیل مشکلات فنی محقق نشده است، گفت: در مهر ماه 99 به صورت مستقل پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

پذیرش دانشجو در دانشگاه استاد فرشچیان به مهر 99 موکول شد
کد خبر: 387792
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۶ ۰۹:۳۹:۴۰

اعتمادآنلاین| میثم یزدی، معاون علمی و هنری دانشگاه هنرهای اسلامی-ایرانی فرشچیان، با بیان اینکه قرار بر این بود که به صورت مشترک با همکاری واحدهای دانشگاه آزاد- تهران مرکز و تهران جنوب- در بهمن ماه پذیرش دانشجو داشته باشیم، توضیح داد: متأسفانه این اتفاق به دلیل مشکلات فنی محقق نشد و پذیرش دانشجو در دانشگاه استاد محمود فرشچیان تا مهر ماه سال آینده به تعویق افتاد.

وی در پاسخ به اینکه پذیرش دانشجو به صورت مشترک با واحدهای دیگر قرار بوده به چه صورت انجام شود، گفت: قرار بود دوره‌های مشترک با بهره‌گیری از امکانات ما و واحدهای مذکور، با اساتید و دانشجوهای مشترک برگزار شود که این موضوع به دلایل فنی اتفاق نیفتاد. البته خیلی از کارها پیش رفت، اما به نتیجه نرسید و قرار شد ان‌شاء‌الله با مجوزی که از سوی وزارت علوم صادر می‌شود، از مهر ماه سال آینده پذیرش دانشجو داشته باشیم.

معاون علمی و هنری دانشگاه هنرهای اسلامی-ایرانی استاد محمود فرشچیان خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که در رشته‌های نقاشی ایرانی، صنایع دستی در دو بخش سفال و چوب، هنرهای سنتی در مقطع ارشد گرایش سفال؛ و نیز رشته خوشنویسی- در صورت ثبت این رشته در وزارت علوم- پذیرش دانشجو داشته باشیم.

یزدی افزود: در چارت جدید دانشگاه فرشچیان دو معاونت اجرایی و علمی و هنری تعریف شده است که در معاونت علمی و هنری نیز معاونت‌های آموزشی، پژوهشی و آفرینش آثار هنری فعالیت می‌کنند. به عنوان مثال بخش ارتباط با صنعت ذیل معاونت پژوهشی بر خلق و آفرینش آثار هنری متمرکز شده است. بنابراین مدیر امور هنری، مدیر امور پژوهشی و مدیر امور هنری در دانشگاه فعالیت می‌کنند.

وی در پاسخ به اینکه آیا احتمال صادر نشدن مجوز پذیرش دانشجو از سوی وزارت علوم در مهر ماه سال آینده هم وجود دارد یا خیر، تصریح کرد: این موضوع را می‌توانیم با شیوه‌های داخل دانشگاه آزاد -امکانات و رشته‌های موجود در دانشگاه- حل کنیم. به عنوان مثال دانشگاه آزاد اسلامی مجوز پذیرش دانشجو در رشته صنایع دستی را دارد و می‌تواند این مجوز را در واحدهای خود از جمله واحد هنرهای اسلامی-ایرانی استاد محمود فرشچیان فعال کند و نیازی به مجوز وزارت علوم ندارد.

معاون علمی و هنری دانشگاه هنرهای اسلامی-ایرانی استاد محمود فرشچیان در پایان یادآور شد: این دانشگاه در مهر ماه سال آینده به صورت مستقل، و نه مشترک با واحدهای دیگر دانشگاه آزاد، پذیرش دانشجو خواهد داشت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها