برف و باران در جاده‌های 19 استان/ هراز و کندوان برفی است

مقام مسؤول مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه در حال حاضر در محورهای هراز و کندوان بارش برف و باران مشاهده می‌شود، گفت: دوربین‌های نظارت تصویری، بارش برف و باران را در جاده‌های 19 استان کشور نشان می دهد.

برف و باران در جاده‌های 19 استان/ هراز و کندوان برفی است
کد خبر: 387821
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۶ ۱۰:۰۵:۰۵

اعتمادآنلاین| ایمان مهرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اظهار داشت: در حال حاضر رصد تردد در جاده‌ها از طریق 2 هزار و 246 دستگاه ترددشمار فعال جاده‌ای انجام می‌شود.

وی افزود: براساس اطلاعات این 2 هزار و 246 دستگاه ترددشمار، کل تردد ثبت‌شده در شبانه‌روز گذشته نسبت به روز قبل 2.6 درصد کاهش دارد، در همین مدت سهم خودروهای سنگین در ترافیک راه‌ها 18.2 درصد کمترین تردد در جاده‌ها بین ساعات 3 تا 4 صبح و بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 ثبت شد.

آزادراه‌های کرج - تهران و کرج - قزوین پرترددترین جاده‌های کشور

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در شبانه‌روز گذشته آزادراه کرج - تهران با تردد 114 هزار و 341 پرترددترین جاده کشور بود و پس از آن آزادراه کرج - قزوین، آزادراه تهران - کرج و آزادراه قزوین - کرج در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

انسداد 9 جاده به دلیل نبود ایمنی

وی بیان کرد: در حال حاضر محور رامیان - اولنگ - شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان و شمشک - دیزین در استان‌های البرز و تهران مسدود است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها افزود: جاده شهداد - نخبندان در استان کرمان، محور سی‌سخت پادنا در استان کهگیلویه و بویر احمد، جاده بازک بلده در استان مازندران، محور گنجنامه تویسرکان در استان همدان، جاده پونل - خلخال در استان‌های گیلان و اردبیل، محور سروآباد - پاوه در استان کردستان و جاده خرم‌آباد - پلدختر در استان لرستان به دلیل نبود ایمنی مسدود است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها