ویروس کرونا مسابقات بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی کشور را لغو کرد

هرمزگان رقابت‌های پرورش اندام، فیزیک، فیزیک کلاسیک، ماسکولار فیزیک و بادی کلاسیک قهرمانی باشگاه‌های کشور که قرار بود طی روزهای 7 الی 9 اسفندماه در بندرعباس برگزار شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا و دستور معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان لغو و به زمان دیگری موکول شد.

ویروس کرونا مسابقات بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی کشور را لغو کرد
کد خبر: 387889
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۶ ۱۱:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| رئیس هیئت پرورش اندام و بدنسازی استان هرمزگان گفت: برابر مصوبه هیئت‌رئیسه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، قرار بر برگزاری مسابقات قهرمانی کشور پس از یازده سال به میزبانی بندرعباس شد.

حسین اخلاقی با بیان اینکه حدود سه ما است که تمامی تمهیدات از اسکان ورزشکاران تا شرایط برگزاری مسابقات به‌صورت کاملاً حرفه‌ای در بحث اجرایی نظر گرفته‌شده است، گفت: مسابقات مزین به نام خلیج‌فارس بود و تمامی آیتم‌ها به‌درستی و دقت در نظر گرفته‌شده و تمامی کمبودها رفع شده بود.

رئیس هیئت پرورش اندام و بدنسازی استان هرمزگان با اشاره به اینکه با توجه به موضوع شیوع بیماری کرونا در کشور و مصوبه وزارت ورزش و جوانان مجبور به لغو مسابقات جام خلیج‌فارس شدیم، افزود: در زمان دیگری به‌طور حتم این مسابقات به میزبانی بندرعباس برگزار خواهد شد.

او افزود: در نگاه نخست سلامت ورزشکار از هر لحاظ مهم‌تر و در اولویت است و ورزشکارانی که در رژیم هستند و ممکن است برگزاری مسابقات سلامت آن‌ها را به خطر بیندازد و در نگاه دوم ورزشکاران مشکلات و هزینه‌های زیادی را طی کرده‌اند تا به آمادگی برسند اما خط قرمز دستگاه ورزش استان هرمزگان سلامت و حفظ آن است.

اخلاقی با بیان اینکه در سه بعد اسکان ورزشکاران و اصحاب رسانه، اجرایی و تشریفات ورود و خروج آمادگی لازم داشتیم، عنوان کرد: استیج مسابقات نیز 20 متر طول و عمق 10 متری داشت و هم‌زمان مسابقات نیز به‌صورت آنلاین پخش می‌شد و بلیت‌فروشی مسابقات به‌صورت اینترنتی در نظر گرفته‌شده بود تا مشکلی برای حضور تماشاگران نداشته باشیم.

او با اشاره به اینکه به‌طور حتم در آینده نیز زیرساخت مسابقات برای برگزاری مسابقات جام خلیج‌فارس مهیا خواهد شد، گفت: تا 15 اسفند این مسابقات به‌طور حتمی برگزار نمی‌شود و منتظر نظر فدراسیون هستیم اما امیدواریم با انتخابی تیم ملی پیش از مسابقات آسیایی هم‌زمان تا کیفیت و کمیت مسابقات بالا برود.

رئیس هیئت پرورش اندام و بدنسازی استان هرمزگان در پایان گفت: امیدوارم برگزاری این مسابقات سبب شود تا ورزشکاران شاهد باشند که در این رشته استان هرمزگان طی ده سال گذشته چه پیشرفتی داشته است.

مسابقات بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با حضور ورزشکاران سراسر ایران قرار بود هشتم و نهم اسفندماه در سالن فجر بندرعباس برگزار شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها