آمریکا تحریم‌های شدیدتری علیه ونزوئلا وضع کرد

نماینده ویژه آمریکا در امور ونزوئلا اعلام کرد، رییس‌جمهور آمریکا تحریم‌ها علیه بخش نفتی ونزوئلا را شدیدتر کرده و مجازات افرادی را که این اقدامات تازه را نقض می‌کنند، سختگیرانه‌تر کرده است.

آمریکا تحریم‌های شدیدتری علیه ونزوئلا وضع کرد
کد خبر: 387924
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۶ ۱۱:۵۴:۵۲

اعتمادآنلاین| الیوت آبرامز، نماینده ویژه آمریکا در امور ونزوئلا اعلام کرد، واشنگتن خریداران نفت ونزوئلا را که به واردات از شرکت دولتی نفت و گاز این کشور ادامه می‌دهند، مورد مجازات قرار خواهد داد و واسطه‌گرانی را که به دولت نیکولاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا برای دور زدن تحریم‌های آمریکا کمک می‌کنند، هدف قرار خواهد داد.

خبرگزاری رویترز به نقل از آبرامز گزارش کرد: رییس جمهور تصمیم گرفته است که در مورد بخش نفت ونزوئلا رویکردی سختگیرانه‌تر اتخاذ کند و ما این کار را انجام خواهیم داد. به افرادی که در این بخش مشارکت دارند می‌گوییم که باید از آن خارج شوند.

این دیپلمات تاکید کرد: کمپین فشار واشنگتن تنها بر روسیه متمرکز نخواهد بود، بلکه شرکت‌ها و افرادی که به ونزوئلا اجازه دسترسی به خریداران را می‌دهند نیز هدف قرار می‌دهد.

آبرامز افزود: آمریکا برای یافتن شرکت‌هایی که در تبادلات نفت ونزوئلا مشارکت دارند، انتقال کشتی به کشتی را دنبال می‌کند.

او ادامه داد: کاری که مردم می‌کنند، روی آوردن از یک شرکت به شرکت دیگر است. بنابراین شرکتی که نفت را دریافت می‌کند ممکن است آن را به شرکت دیگری بدهد که آن را منتقل می‌کند یا می‌فروشد. ما همه آن‌ها را تحت تعقیب قرار می‌دهیم. ما شرکت‌هایی را که در این اقدامات دست دارند، دنبال می‌کنیم و تحت تحریم قرار می‌دهیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها