علی‌اصغر یوسف‌نژاد، نایب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه:

بخش یارانه‌ها و حقوق در بودجه اصلاح می‌شود/ ارائه گزارش جدید تا یکشنبه آینده

نایب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 99 با بیان اینکه این کمیسیون اصلاحاتی را در بخش معیشت، یارانه‌ها، مالیات و حقوق‌ها در بودجه اعمال می‌کند گفت که احتمالا گزارش جدید کمیسیون تلفیق یکشنبه آینده در صحن مجلس مطرح خواهد شد.

بخش یارانه‌ها و حقوق در بودجه اصلاح می‌شود/ ارائه گزارش جدید تا یکشنبه آینده
کد خبر: 388027
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۶ ۱۴:۲۴:۱۰

اعتمادآنلاین| علی‌اصغر یوسف‌نژاد، نایب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه بیان کرد: با توجه به تصمیم صحن علنی مجلس برای ارجاع بودجه به کمیسیون تلفیق، این کمیسیون پیش از ظهر امروز(سه‌شنبه) تشکیل جلسه داد و با لحاظ کردن نقطه نظرات و دیدگاه مخالفینی که در صحن راجع به گزارش کمیسیون اظهار نظر کرده بودند و نقطه‌نظرات اعضای کمیسیون تلفیق بودجه، مقرر شد موضوعات محوری و اساسی مثل بحث معیشت، یارانه ها، بحث مربوط به مالیات‌ها، حقوق و دستمزد و همچنین مسائل مربوط به مولدسازی دارایی‌های دولت در کارگروهی با حضور اعضای کمیسیون تلفیق، هیئت رئیسه، نمایندگان سازمان برنامه و بودجه، نمایندگان دولت، دیوان محاسبات و مرکز پژوهش ها مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: قرار است در این کارگروه نسبت به اصلاح موارد پیشنهادی و اثرات آن بر هزینه ها گزارشی تهیه و به کمیسیون تلفیق ارائه شود. کمیسیون تلفیق نیز راجع به آنها اظهار نظر و تصمیم گیری می کند و نتیجه طی گزارشی به صحنه علنی مجلس ارائه خواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه با بیان اینکه این کمیسیون بعدازظهر امروز و همچنین فردا مجددا تشکیل جلسه می‌دهد، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی و تلاش ما این است که تا آخر هفته جاری راجع به موارد مذکور تصمیم گیری و گزارش در کمیسیون تلفیق آماده شود.

یوسف نژاد در پایان تاکید کرد: احتمالاً یکشنبه آینده این گزارش در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد و بر این اساس کلیات بودجه با اعمال این اصلاحات مجددا به رای مجلس گذاشته خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها