کد خبر: 388091
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۶ ۱۶:۴۱:۰۰
| |

سلطانی‌فر:

تنها راه نجات استقلال و پرسپولیس واگذاری به بخش خصوصی است/ موانع بر سر این راه باید برطرف شود

وزیر ورزش و جوانان در مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: تلاش کردیم تا با توجه به مصوبه دولت از طریق سازمان خصوصی‌سازی بتوانیم این دو باشگاه را واگذار کنیم.

تنها راه نجات استقلال و پرسپولیس واگذاری به بخش خصوصی است/ موانع بر سر این راه باید برطرف شود
کد خبر: 388091
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۶ ۱۶:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| مسعود سلطانی‌فر در جمع اعضای مجمع باشگاه پرسپولیس گفت: باید از دوستان سازمان حسابرسی که با صبر و حوصله و درایت تلاش می‌کنند تا مشکلات ارگان‌های دولتی از جمله دو باشگاه پردردسر استقلال و پرسپولیس را حل‌وفصل کنند، تشکر کنم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم تمام این اقدامات زمینه‌ای برای واگذاری هرچه سریع‌تر این دو باشگاه به بخش خصوصی شود. شدیداً باور دارم تنها راه نجات این دو باشگاه و رشد فوتبال واگذاری آنها به بخش خصوصی است تا بتوانند در چارچوب مقررات امور جاری خود را مدیریت کنند و دولت نقش حاکمیتی خود را در این خصوص مثل خیلی جاها داشته باشد.

او افزود: تعدادی از نمایندگان مجلس نگران بودند که اگر بخش خصوصی نتواند این دو باشگاه را با طرفداران میلیونی مدیریت کند، چه اتفاقی میفتد، ولی من باورم این است که به راحتی این دو باشگاه قابل واگذاری است و ما باید نظارت کنیم تا دچار مشکل نشوند و اگر یک روز هم امکانپذیر باشد، این واگذاری را سریع‌تر انجام می‌دهیم.

سلطانی‌فر در پایان گفت: موانع زیادی بر سر راه این خصوصی‌سازی وجود دارد که با همکاری دستگاه‌ها و عزم و اراده بیشتر در دو باشگاه باید هرچه سریع‌تر برطرف شود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها