در پی شیوع ویروس کرونا اتفاق خواهد افتاد؛

آموزش‌های مجازی، جایگزین احتمالی کلاس‌های دانشگاهی

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: وزارت علوم به دنبال بررسی راه حل های جایگزین مانند آموزش ترکیبی یا الکترونیک برای کلاس های درس است.

آموزش‌های مجازی، جایگزین احتمالی کلاس‌های دانشگاهی
کد خبر: 388191
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۷ ۰۹:۰۸:۱۰

اعتمادآنلاین| علی خاکی صدیق، معاون آموزشی وزارت علوم، روز چهارشنبه درباره تصمیم وزارت علوم مبنی بر ادامه تعطیلی کلاس های درس دانشگاه ها برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا اظهار داشت: وزارت علوم در این باره همچنان تابع وزارت بهداشت است؛ در حال حاضر فعالیت دانشگاه ها برای تعدادی از دانشجویان دارای پروژه، دایر است ولی کلاس های درس تشکیل نمی شود.

وی از بررسی برخی راه حل ها برای ادامه آموزش دانشجویان خبر داد و افزود: در هفته جاری برخی دانشگاه ها از دوره های آموزش مجازی به صورت آزمایشی استفاده کردند.

خاکی صدیق از برگزاری جلسه ای با موضوع تصمیم گیری برای تعیین تکلیف دانشگاه ها در وزارت علوم خبر داد و گفت: این جلسه امروز تشکیل می شود. البته وزارت علوم به تنهایی نمی تواند تصمیم مستقل بگیرد و تابع تصمیم وزارت بهداشت است.

وزیر علوم: امروز در مورد تعطیلی دانشگاه‌ها تصمیم‌گیری می‌شود

منصور غلامی، وزیر علوم روز چهارشنبه اعلام کرد که امروز برای ادامه تعطیلی کلاس های درس یا آغاز به کار دانشگاه ها تصمیم گیری نهایی اتخاذ می شود.

بنابر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، مدارس و مراکز آموزشی در همه مقاطع در استان تهران تا آخر این هفته تعطیل، اما از روز شنبه 10 اسفند دایر خواهند بود.

دانشگاه ها از اوایل هفته جاری نسبت به تخلیه و ضدعفونی کردن خوابگاه ها اقدام کرده اند و دانشجویان به شهرهای خود بازگشته اند.

روسای دانشگاه های تهران نیز ادامه تعطیلات تا 15 فروردین یا آغاز به کار کلاس های درس را منوط به اعلام نظر وزارت علوم می دانند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها