صارم رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان خبر داد:

امدادرسانی بیش از هزار امدادگر به مردم آسیب‌دیده از سیل لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: 1031 امدادگر در قالب 61 تیم عملیاتی در مناطق سیل‌زده کار امدادرسانی را انجام می‌دهند.

امدادرسانی بیش از هزار امدادگر به مردم آسیب‌دیده از سیل لرستان
کد خبر: 388316
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۷ ۱۱:۲۵:۳۶

اعتمادآنلاین| صارم رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان، گفت: از ابتدای وضعیت بحرانی مسیرها را چک می‌کنیم، مشکل عمده قطع ارتباط روستاها است که راهداری پیگیر هستند.

وی با بیان اینکه عمده فعالیت ما اکنون با شرایط موجود اسکان دادن افراد در کمپ اضطراری است، افزود: در پلدختر حدود 300 نفر به کمپ‌های اضطراری مراجعه کرده و در نورآباد حدود 65 نفر در 5 کمپ مستقر شدند، چون در نورآباد فقط مشکل آبگرفتگی بود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان بیان کرد: راه ارتباطی 70 روستا در نورآباد، راه ارتباطی چالان چولان دورود، 42 روستا در بخش چگنی، الشتر یک روستا از بخش مرکزی، الیگودرز 247 روستا، کوهدشت 103 روستا،خرم آباد 43 روستا، 27 روستا در پلدختر راه ارتباطی آنها قطع شده و رومشکان و بروجرد مشکل خاصی نداشته اند.

وی بیان کرد: امدادرسانی هوایی با توجه به جو ناپایدار مقدور نبوده و نیازمند امدادهوایی نیستیم و به صورت زمینی امدادرسانی‌ها صورت می‌گیرد.

رضایی با بیان اینکه اسکان اضطراری داده و در صورت نیاز خدمات‌رسانی کردیم، بیان کرد: 61 تیم عملیاتی در منطقه و 1031 امدادگر ما کار امدادرسانی را انجام می‌دهند، 31 نفر در قالب 8 تیم عملیاتی از همدان نیز در پلدختر امداد رسانی می‌کنند.

وی بیان کرد: فقط بحث اسکان اضطراری را فعلا داریم که در همه شهرستان‌ها و در صورت لزوم در دستور کار قرار داده‌ایم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها