کد خبر: 388319
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۷ ۱۱:۲۹:۰۳
| |

حسین مقدم، مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران خبر داد:

انجام معاینه فنی بیش از یک میلیون خودرو از ابتدای سال در پایتخت/ ضدعفونی کردن همه مراکز

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران با بیان اینکه تعطیلی مراکز معاینه فنی به دلیل موضوع کرونا نداریم، گفت: تمهیدات لازم در مراکز معاینه فنی جهت مقابله با کرونا انجام شده است.

انجام معاینه فنی بیش از یک میلیون خودرو از ابتدای سال در پایتخت/ ضدعفونی کردن همه مراکز
کد خبر: 388319
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۷ ۱۱:۲۹:۰۳

اعتمادآنلاین| حسین مقدم، مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران، درباره تمهیدات مراکز معاینه فنی جهت مقابله با کرونا و برنامه‌های این ستاد گفت: خدمات در مراکز معاینه فنی مشابه قبل ارائه می‌شود و اقدامات لازم جهت مقابله با کرونا طبق دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت بهداشت و شهرداری تهران انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه تغییر ساعات کاری در مراکز معاینه فنی نداریم،‌گفت:‌هیچ مرکزی نیز در تهران مربوط به معاینه فنی خودروها تعطیل نشده است.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران ادامه داد: ضدعفونی کردن مراکز معاینه فنی انجام گرفته به ویژه در بخش‌هایی که احتمال تماس با افراد وجود دارد که جزئیات آن را شهرداری تهران به عنوان ستاد مرکزی ا علام می‌کند.

مقدم اعلام کرد: از اول فروردین سال 99 خودروهای مدل سال 94 به بالا مشمول معاینه فنی می‌شوند که تعدادشان حدود 200 تا 300 هزار خودرو است و اگر فعالیت مراکز معاینه فنی را محدود کنیم رانندگان این خودروها دچار مشکل می‌شوند و جریمه برای آنها اعمال می‌شود.

وی گفت: بر همین اساس موظف هستیم که خدمات مربوطه را در مراکز معاینه فنی ارائه دهیم تا رانندگان برای سال جدید گواهی معاینه فنی خودروهایشان را دریافت کرده باشند.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران گفت:‌از ابتدای سال حدود یک میلیون و 100هزار خودرو معاینه فنی آنها در پایتخت انجام گرفته است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها