نشست کمیسیون مشترک برجام ساعت 13 به وقت تهران برگزار می‌شود

نشست کمیسیون مشترک برجام در سطح معاونان و مدیران سیاسی ایران و گروه 1+4 ساعت 13 به وقت تهران (10:30 به وقت محلی) در «وین» پایتخت اتریش برگزار می‌شود.

نشست کمیسیون مشترک برجام ساعت 13 به وقت تهران برگزار می‌شود
کد خبر: 388320
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۷ ۱۱:۲۹:۱۷

اعتمادآنلاین| نشست کمیسیون مشترک برجام در سطح معاونان و مدیران سیاسی ایران و گروه 1+4 (آلمان، فرانسه، روسیه، چین و انگلیس) به ریاست «سیدعباس عراقچی» معاون سیاسی وزیر خارجه ایران و «هلگا اشمید» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ساعت 13 به وقت تهران (10:30 به وقت وین) در محل هتل پله کوبورگ شهر وین برگزار می‌شود.

«سیدعباس عراقچی» معاون سیاسی وزیر خارجه ایران در رأس هیأتی برای شرکت در این نشست به وین سفر کرده است.

اتحادیه اروپا روز دوشنبه پنجم اسفند ماه از برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام در وین در روز چهارشنبه هفته جاری (هفتم اسفند ماه) خبر داده بود. «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز پیش از این گفته بود که جلسه کمیسیون مشترک قرار است در ماه فوریه برگزار شود.

«هلگا اشمید» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز (سه‌شنبه) در حساب توئیتری خود درباره نشست فردا نوشت: «در وین هستیم تا مقدمات برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام را فراهم کنیم. باید به نظارت بر اجرای برجام ادامه دهیم، چرا که یک مسئولیت جمعی برای حفظ توافق هسته‌ای بر دوش داریم.»

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها