کد خبر: 388365
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۷ ۱۲:۳۰:۵۴
| |

14 شهر سیستان و بلوچستان گرمترین روز از آغاز زمستان را تجربه کردند

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در شبانه روز گذشته دمای هوای 33 شهر کشور به 30 درجه سلسیوس و بیشتر از آن رسید که در این بین 14 شهر سیستان و بلوچستان گرمترین روز از آغاز زمستان را تجربه کردند.

14 شهر سیستان و بلوچستان گرمترین روز از آغاز زمستان را تجربه کردند
کد خبر: 388365
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۷ ۱۲:۳۰:۵۴

اعتمادآنلاین| محسن حیدری اظهار د اشت: همانطور که انتظار می رفت با تقویت جریانات شمالی در سطح استان، افزایش دما در اکثر نقاط سیستان و بلوچستان اتفاق افتاد و حداقل دمای 11 شهر استان به 30 درجه و بیشتر رسید و راسک با دمای 33.9 درجه دومین شهر گرم کشور شد.

وی ادامه داد: شبانه روز گذشته گرمترین روز سیستان و بلوچستان از آغاز زمستان تا کنون بوده است که حداقل بیشترین دمای 14 شهر از ابتدای دی ماه تا کنون ثبت شده است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: شهرهای زاهدان، ایرانشهر، خاش، دلگان، راسک، زابل، زهک، هامون، هیرمند، سیب سوران، مهرستان، میرجاوه، نصرت آباد و نیکشهر گرمترین روز از شروع فصل زمستان تا کنون را سپری کردند.

حیدری ادامه داد: بر اساس خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی از فردا وزش بادهای سرد شمالی در پنج شهرستان شمالی استان و با شدت کمتر در نوار شرقی آغاز می شود که پیش بینی می شود با ریزش هوای سرد از عرض های بالا دمای هوا به صورت موقت بین 7 تا 12 درجه سلسیوس کاهش یابد.

وی اضافه کرد: کاهش دما از روز پنج شنبه در شمال و از روز جمعه در نواحی مرکزی روی می دهد و پیش بینی می شود تا شنبه ادامه داشته باشد.

عضو ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان ادامه داد: از روز شنبه مجدد روند افزایش دمای هوا در استان آغاز می شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها